Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Μετά απο καιρό...

Και φυσικά δεν σας έχω ξεχάσει αλλά λόγω εργασίας δεν προλαβαίνω ούτε να κάνω βασικές ανάγκες όπως το να κουρευτώ. Μερικές φορές μάλιστα σηκώθηκα απο της 4:30 το πρωί για να προλάβω να πληθώ !!! Αυτό που με έκανε να γράψω σήμερα και να το μοιραστώ μαζί σας είναι η διαπίστοση του ότι ενώ μπορεί να μην προλαβαίνω ούτε "να κατουρίσω" που λέει ο λόγος, βρίσκω πάντα χρόνο όμως για να τρώω... Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση αυτή η διαπίστωση και αναρωτίεμαι μήπως έχω χάσει τον δρόμο μου... Όπως λέι και ο Δάντης σε ένα νέο του τραγούδι μήπως βρίσκομαι σε λάθος τραίνο και το κακό είναι ότι τρέχει πολύ, είμαι είδη 30 χρόνων!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή είναι σαν έναν καθρέφτη.Αν του χαμογελάς θα σου χαμογελάει και αυτός.
Και επειδή η ζωή είναι γένος θηλυκού...το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες.

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή είναι σαν έναν καθρέφτη.Αν του χαμογελάς θα σου χαμογελάει και αυτός.
Και επειδή η ζωή είναι γένος θηλυκού...το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες.