Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Αγνώριστο το Θηρίο!

Αυτό θα πει να κάνεις δίαιτα και... να μη σε αναγνωρίζουν! Το Θηρίο, μέλος του συγκροτήματος των GOIN'THROUGH και γνωστός από τη σόλο καριέρα που ακολουθεί, έγινε... άλλος άνθρωπος.


Πρίν:



Μετά :





Τον συναντήσαμε στα μουσικά βραβεία ΜΑD και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας! Το Θηρίο έχασε, ούτε λίγο ούτε πολύ, περισσότερα από 140 κιλά!!! Όπως μας αποκάλυψε, ήταν ένα προσωπικό στοίχημα που ήθελε να κερδίσει και τα κατάφερε. 

«Δεν είχα ούτε πρόβλημα υγείας ούτε το έκανα γιατί μου το ζήτησε κάποιος. Ήθελα να χάσω αυτά τα κιλά. Άλλωστε, είχα συμβιβαστεί και εγώ και οι γύρω μου με τα αρκετά παραπανίσια κιλά που είχα. Όμως, μου αρέσω και τώρα. Το μόνο παράπονο που έχω, είναι το γεγονός ότι δεν με αναγνωρίζουν με την πρώτη ματιά», μας εξομολογήθηκε χαμογελώντας... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: