Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

Πόσο περπάτημα χρειάζεται για να χάσετε 1 κιλό


Το περπάτημα είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους άσκησης. Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάτε, μπορείτε να καταφέρετε να χάσετε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα ή περισσότερο. Σκεφτείτε το: σε λιγότερο από πέντε μήνες, μπορείτε να είστε 10 κιλά ελαφρύτεροι χωρίς να ξοδέψετε ώρες στο γυμναστήριο και χωρίς να κάνετε κάποια εξαντλητική δίαιτα!

Με το περπάτημα, ταυτόχρονα με την απώλεια των περιττών κιλών θα τονώσετε τους μυς σας και θα βελτιώσετε την καρδιαγγειακή υγείας σας.

Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σας σωματικό βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο θα περπατάτε. Κατά μέσο όρο, αν διατηρήσετε μια ταχύτητα βαδίσματος στα 6,4 χλμ/ώρα μπορείτε να κάψετε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα!

Δεν χρειάζεται απαραιτήτως να διατηρείτε διαρκώς αυτόν το ρυθμό. Για παράδειγμα, αν πάρετε απόφαση να διανύετε 5 χλμ παραπάνω κάθε ημέρα, τότε θα καίτε επιπλέον 300 θερμίδες την ημέρα. Μπορείτε να περπατήσετε ακόμα μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσετε με το καθημερινό σας πρόγραμμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες εφαρμογές για τα smartphones και να έχετε ένα δικό σας “βηματόμετρο” που θα σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες, καθώς θα μετράτε εύκολα το πόσα βήματα κάνετε.

Πόσα βήματα πρέπει να κάνετε για να χάνετε 2 κιλά/μήνα

Για να χάσει βάρος ο μέσος άνθρωπος πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα σε κάθε 1,6 χλμ που βαδίζει. Σε αυτή την απόσταση θα κάψετε περίπου 100 θερμίδες. Αυτό σημαίνει ότι το βηματόμετρο θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα βήματά σας, το πόσα χιλιόμετρα διανύετε κάθε μέρα και πόσες θερμίδες καίτε. Θα σας βοηθήσει, επίσης, αν δεν έχετε χρόνο για άσκηση, αφού μπορείτε απλά να προσθέσετε βήματα στην καθημερινή σας ρουτίνα.

1,5 χλμ = 2.000 βήματα και 100 θερμίδες που καίγονται

0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες

Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα

Για να χάσετε λοιπόν 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, θα πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα στην ημέρα σας.

Πηγή: iatropedia

Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

Πώς είναι να τρως μόνο 500 θερμίδες την ημέρα

Ολο και περισσότερες γυναίκες της πασαρέλας αποφασίζουν να απαρνηθούν την αιματηρή δίαιτα και να επιστρέψουν στην κανονική τους ζωή.

Το τελευταίο παράδειγμα είναι το μοντέλο Liz Golden-Bhojwani η οποία αποφάσισε να αποκαλύψει πώς ήταν η ζωή της πριν και μετά.
Ανέβασε στο Instagram δύο φωτογραφίες, με τρία χρόνια διαφορά μεταξύ τους. Η πρώτη, σε ασπρόμαυρο, δείχνει την Liz στο αποκορύφωμα της καριέρας της ως μοντέλο, την εποχή που την θεωρούσαν ως το νέο αστέρι του περιοδικού Vogue. Η δεύτερη την δείχνει όπως είναι σήμερα.


Πώς κατόρθωνε να είναι τόσο αδύνατη; Το εξηγεί η ίδια σε μια γραμμή: «Το 2012 έτρωγα περίπου 500 θερμίδες την ημέρα».




Αλλά δεν κατόρθωνε να καλμάρει την πείνα της και να διατηρήσει τη σιλουέτα που έπρεπε για να συμμετέχει στα ντεφιλές των Fashion Week. Γρήγορα, η Liz βρέθηκε σε έναν κυκλώνα, αμφιβάλλοντας για τον εαυτό της.

«Πίστευα ότι ήμουν νοητικά αδύναμη, ότι δεν μου άρεσε πραγματικά αυτό το επάγγελμα ή ότι δεν το επιθυμούσα όσο έπρεπε. Τάβαζα με τον εαυτό μου, έλεγα ότι έχω αποτύχει. Πολλά πράγματα μπορούσα να πετύχω, αλλά τα εγκατέλειπα γιατί δεν μπορούσα να ξεφύγω από τον χειρότερο εχθρό μου, ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ», γράφει.

Αναγκάστηκε έτσι να διακόψει για ένα διάστημα την καριέρα μοντέλου και συνειδητοποίησε ότι τα κιλά της δεν ήταν σύμφωνα με τα όνειρά της για τη ζωή. «Και μια μέρα σκέφτηκα «Γιατί παλεύω εναντίον του σώματός μου; Γιατί δεν πάω στην δική του κατεύθυνση; Μήπως να σταματήσω να πιέζομαι και απλά να ακούω το σώμα μου; Και αυτό έκανα. Σιγά σιγά απέκτησα το πραγματικό μου σώμα. Το φυσικό μου εγώ, όχι το αναγκαστικό μου εγώ».

«Το σώμα μου δεν είναι τέλειο, δεν είναι έτοιμο να ανέβει σε ένα ντεφιλέ ή να είναι μοντέλο στην Victoria's Secret. Δεν είναι το καλύτερο. Αλλά είναι το δικό μου και η ψυχή μου είναι ευτυχισμένη», γράφει.





Πηγή: www.iefimerida.gr