Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Και όμως το καρπούζι δεν παχαίνει ...

Πολλοί απο αυτούς που προσπαθούν να χάσουν βάρος (για τους άλλους λέώ, όχι για εμάς) αποφεύγουν το καρπούζι εξαιτίας της υψηλής περιεκτηκότητας του σε σάκχαρα. Η αλήθεια είναι πως η κατανάλωση του τις ζεστές μέρες όχι μόνο μας δροσίζει αλλά μας παρέχει και απαρραίτητα θρεπτικά συσταικά χωρίς να παχαίνει.

Το καρπούζι αντίθετα με ότι πιστεύεται, έχει χαμηλή θερμιδική αξία (2 φλιτζάνια έχουν μόλις 80 θερμίδες), ενώ δεν περιέχει καθόλου λίπος και χοληστερόλη. Επίσης, επειδή είναι πλούσιο σε νερό (92 %) και φυτικές ίνες, αυξάνει την αίσθηση του κορεσμού και μειώνει την απορρόφηση λίπους.

Όσο για την περιεκτικότητά του σε σάκχαρα, είανι η μισή απο αυτή του μήλου και άνέρχεται στο 5%.

Επομένος το καρπούζι όχι μόνο δεν παχαίνει αλλά βελτιώνει την υγεία μας προάγοντας την καλή λειτουργία του οργανισμού, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες μας προστατεύει και απο την αφυδάτωση.

4 σχόλια:

korinoskilo είπε...

εχει να πεσει καρπουζι φετος!!!!!

καλησπερα

Ανώνυμος είπε...

Καρπουζοδίαιτα...

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν....
Σήμερα ανακάλυψα το blog σου, και το διάβασα όλο μονορούφι. Είμαι 42 ετών, επίσης χοντρή (or should I say παχουλή?), 1.72 ύψος και 110 κιλά αυτή την εποχή (έχω φτάσει μέχρι 115).
Ξεκίνησα να παχαίνω εδώ και 22 χρόνια, τότε που άρχισα να δουλεύω και χάλασαν οι διατροφικές μου συνήθειες (μέχρι τότε ήμουν 65 κιλά, οπότε θεωρούμουν κανονική για το ύψος μου). Μετά λοιπόν από τόσα χρόνια ....παχουλοσύνης, έχω καταλήξει ότι ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να γίνουμε αποδεκτοί όπως οι "μη χοντροί", a.k.a ως προσωπικότητες, ούτε από τον εαυτό μας. Γιατί όλοι θεωρούν/με ότι το βάρος μας είναι το number one χαρακτηριστικό μας και επισκιάζει όλα τα άλλα. Αν είσαι αλκοολικός, ναρκομανής, τζογαδόρος, κλεπτομανής κλπ έχεις τη συμπόνια όλων, και θεωρείσαι "άρρωστος" και ότι χρειάζεσαι βοήθεια. Στην περίπτωσή μας είσαι απλώς χοντρός και εσύ φταις, κοίτα να το ράψεις.
Επίσης έχω κι εγώ διαπιστώσει ότι παρά τις επαγγελματικές μου περγαμηνές, έχω χάσει δουλειές εξαιτίας του βάρους μου. Είναι και το σημείο που με ενοχλεί περισσότερο, γιατί έχω επενδύσει πολλά στη δουλειά μου και δεν κατανοώ τη σύνδεση. Καλά, να ήμουν φωτομοντέλο/βιζιτού/ναυαγοσώστρια το καταλαβαίνω, αλλά για δουλειά γραφείου πώς εξηγείται? Άβυσσος....

Παχουλός... είπε...

Συμφωνώ σε όλα απολύτος... Ελπίζω να σε έχουμε στην παρέα μας, να ανταλάζουμε απόψς και γιατί όχι να τα πούμε και απο κόντα.