Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Η Κατερίνα είναι κατά της δίαιτας


Η Κατερίνα Στικούδη διαθέτει μία από τις αξιοζήλευτες σιλουέτες στο χώρο του modeling. Ποια είναι όμως άραγε τα μυστικά της ομορφιάς της;

Το όμορφο μοντέλο σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΟΚ» αποκάλυψε όλα όσα πρέπει να κάνει μια γυναίκα για να είναι όμορφη.

«Δεν ζυγίζομαι για να καταλάβω αν έχω διαφορά στο σώμα μου, απλώς θα κοιταχτώ στον καθρέφτη και θα δοκιμάσω τα ρούχα μου. Έχει αποδειχτεί ότι κάθε φορά που θα πούμε πρέπει να κάνω δίαιτα, αγχωνόμαστε και δεν έχουμε κανένα αποτέλεσμα».

Ενώ πρόσθεσε: «Τον ελεύθερο χρόνο μου θέλω να τον εκμεταλλεύομαι σωστά και τον αφιερώνω στη γυμναστική που πλέον είναι για μένα τρόπος ζωής. Γυμνάζομαι τουλάχιστον μια ώρα την ημέρα. Κάνοντας πρωταθλητισμό στην κολύμβηση για δεκατρία χρόνια, ξεκίνησα όταν ήμουν πέντε χρόνων, εξακολουθώ να προτιμώ αυτού του είδους τη γυμναστική».

Δεν υπάρχουν σχόλια: