Κυριακή 15 Μαΐου 2016

«Έχω βιώσει από μικρή ρατσισμό για το θέμα των κιλών»



Ήταν 100 κιλά, αλλά ποτέ δε σκέφτηκε να αδυνατίσει, για να βρει άνδρα.

Η Ελένη Καρακάση, έχει βιώσει τον ρατσισμό των Ελλήνων στο θέμα των κιλών από μικρό παιδάκι. Τα πρώτα κιλά τα έχασε ύστερα από προτροπή της Κάρμεν Ρουγγέρη, ενώ τα δεύτερα πολλά κιλά, πριν από λίγο καιρό, όταν συνειδητοποίησε πόσο άτσαλα συμπεριφέρεται στον εαυτό της…


Αναφέρεσαι στον κοινωνικό ρατσισμό που είχε να κάνει με το βάρος σου;

«Βέβαια, ο κοινωνικός ρατσισμός φυσικά. Τα κιλά είναι μια ένδειξη κοινωνικού ρατσισμού. Οι Έλληνες είμαστε αρκετά ρατσιστές, ακόμα κι αν δεν το παραδεχτούμε. Έχω βιώσει από μικρή ρατσισμό για το θέμα των κιλών, που πάντα μπορούσα και το αντιμετώπιζα χάρη στο χιούμορ, στο πώς με μεγάλωσαν οι δικοί μου και κυρίως στη διαπαιδαγώγηση της μαμάς μου. Δυστυχώς, ρατσισμός υπάρχει, θυμάμαι πολύ έντονα ένα χαρακτηριστικό περιστατικό».


Μπορείς να μας το περιγράψει;

«Είχα ξεκινήσει τη δουλειά κι έκανα μεταγλωττίσειw, τότε που ήμουν χοντρή, 85 κιλά, και όταν μετά από 6 μήνες με είδαν αδύνατη, η συμπεριφορά τους ήταν τελείως διαφορετική. Μπορώ να πω ότι, λόγω της αδυναμίας, που ένιωθα σωματικά, φαινόταν και στη φωνή μου η αδυναμία, αυτό που είχα περάσει τότε».


Αδυνάτισες για σένα;

«Ναι. Στα 17 μου ξεκίνησα την πρώτη μεγάλη δίαιτα. Ήμουν 100 κιλά τότε. Όλοι μου έλεγαν να αδυνατίσω, δεν θα βρίσκω γκόμενο, δεν θα αρέσω στα αγόρια... Κι εγώ απαντούσα: «Μη σώσω να βρω, μη σώσω να αρέσω». Η Κάρμεν Ρουγγέρη μου είπε ότι αν μείνω στα 100 κιλά, οι ρόλοι που θα μπορώ να παίξω θα είναι περιορισμένοι. Αυτό ήθελα να ακούσω για να ξεκινήσω την επόμενη ημέρα τη δίαιτα».


Μόλις έχασες βάρος, άλλαξε κάτι στα επαγγελματικά σου;

«Είχα μείνει πολλά χρόνια στα 72 με 76 κιλά. Συνέβη τα 13 κιλά που έχασα τώρα να χαθούν μετά από ένα δύσκολο καλοκαίρι, δεν είχα δουλειά, χάλασε η δουλειά που είχα συζητήσει για οικονομικούς λόγους, και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν είχα κλείσει τίποτα για το χειμώνα. Μου φαινόταν... βουνό, δεν μου είχε συμβεί ποτέ, όσα χρόνια είμαι στη δουλειά αυτή. Έβλεπα τον εαυτό μου να τρώω άτσαλα, δεν πρόσεχα... Ξαφνικά, είπα να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πήγα σε διαιτολόγο και ξεκίνησα τη δίαιτα- Μάλλον η δίαιτα μου έφερε γούρι, γιατί δύο εβδομάδες μετά μου τηλεφώνησε ο Γιώργος Βάλαρης για το έργο «ΒΑΜ-ΒΑΜ», την ώρα που σιδέρωνα, και μου είπε ότι την επόμενη μέρα ξεκινάμε πρόβες. Μετά ήρθε η δουλειά του Δημήτρη Μαλισσόβα, στον «Ελληνικό Κόσμο», με τη ζωή του Σουγιούλ, το έργο «Ας ερχόσουν για λίγο», με τον Γιάννη Μπέζο, το οποίο παίζεται ακόμα. Όταν παίρνεις την απόφαση να φροντίσεις τον εαυτό σου, κάτι γίνεται, αν και δεν είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην μοίρα».

Πηγή: Λοιπόν

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Δείτε πως είναι να χάνεις 200 κιλά μέσα σε τρία χρόνια. Το αποτέλεσμα... (Βίντεο)

Ο Αμερικανός Ronnie Brower έχασε σχεδόν 200 κιλά τα τελευταία τρία χρόνια χάρη στην μουσική της Taylor Swift. 
Μεγάλος fan της τραγουδίστριας ο Ronnie δήλωσε ότι οι στίχοι της τραγουδίστριας τον βοήθησαν να σηκωθεί από το κρεβάτι όταν ζύγιζε 307 κιλά. 
Εκείνη την εποχή ήταν 28 ετών και οι γιατροί του είχαν πει ότι θα έχει μόνο 10 χρόνια ζωής. 
Μετά από πολλή γυμναστική ιδού , ήρθε η ώρα να διώξει τα περίσσεια του δέρματος με μια επέμβαση.


Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Γιατί όταν βαριόμαστε το ρίχνουμε στα πατατάκια - Η επιστημονική εξήγηση


Τα πατατάκια, οι σοκολάτες, τα παγωτά και γενικά τα λιπαρά φαγητά είναι αυτά στα οποία καταφεύγουν οι άνθρωποι τις…
δύσκολες στιγμές. Γιατί όμως; Οι επιστήμονες εξηγούν.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν οι άνθρωποι νιώθουν έντονη βαρεμάρα ψάχνουν για… πατατάκια. Συγκεκριμένα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όταν υπάρχει έλλειψη ενδιαφέροντος στη δουλειά, στις παρέες ή στο σπίτι, υπάρχει δηλαδή με μια λέξη βαρεμάρα, οι άνθρωποι ποθούν πολύ έντονα φαγητά με λιπαρά και ζάχαρη.

Και για αυτό υπάρχει επιστημονική εξήγηση: Οταν κάποιος βαριέται πέφτουν τα επίπεδα της ντοπαμίνης, η οποία παράγεται όταν ένας άνθρωπος εξιτάρεται. Ετσι, ο οργανισμός αναζητά να αντισταθμίσει την έλλειψη της εν λόγω ορμόνης με άλλους τρόπους.

Μάλιστα, ο δρ Σάντι Μαν, ερευνητής του πανεπιστημίου του Central Lancashire παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνάς τους, ανέφερε ότι ακόμη και η αίσθηση απογοήτευσης που δημιουργεί η παρακολούθηση ενός βαρετού βίντεο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στην αναζήτηση κάποιας λιπαρής ή γλυκιάς τροφής!

ΣΟΚ! Η ζάχαρη καταστρέφει τον εγκέφαλο


Κι όμως! Η κατανάλωση ζάχαρης σε μεγάλες ποσότητες μπορεί...
να προκαλέσει εγκεφαλικές βλάβες. Μέχρι τώρα, είναι γνωστές οι επιπτώσεις από την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης για τη σιλουέτα μας αλλά και για την υγεία των δοντιών, τώρα όμως Αμερικανοί επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην ανάπτυξη και την λειτουργία του εγκεφάλου.

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου της Καλιφόρνια στο Λος Αντζελες, η φρουκτόζη, ένας τύπος φυσικής ζάχαρης που εμπεριέχεται σε φρούτα και λαχανικά αλλά και σε αναψυκτικά και γλυκά, καταστρέφει τα κύτταρα του εγκεφάλου και μπορεί να οδηγήσει σε μία μεγάλη γκάμα ασθενειών, από διαβήτη και καρδιακά νοσήματα έως Αλτσχάιμερ.

Οι επιστήμονες διεξήγαγαν την έρευνά τους σε τρωκτικά για έξι εβδομάδες δίνοντάς τους νερό με φρουκτόζη (ποσότητα ίση με ένα λίτρο αναψυκτικού την ημέρα για τον άνθρωπο). Στη συνέχεια συνέκριναν την διανοητική τους κατάσταση με αυτή της ομάδας των τρωκτικών που έπιναν μόνο νερό. Και οι δύο ομάδες των ποντικών γυμνάζονταν, όμως αυτά που είχαν καταναλώσει νερό με φρουκτόζη, δεν είχαν «γερή μνήμη».

Το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Telegraph» αναφέρει ότι, για τους επιστήμονες η ζάχαρη μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στην περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει τη συναισθηματική συμπεριφορά και την λειτουργία της μάθησης.

Το θετικό όμως στην αμερικανική έρευνα είναι ότι, τα λιπαρά ωμέγα - 3 που εμπεριέχονται σε μεγάλη ποσότητα στον σολομό, μπορούν να αντιστρέψουν τις επιπτώσεις της ζάχαρης στον οργανισμό. Στην διαπίστωση αυτή κατέληξαν οι ερευνητές όταν, σε μία τρίτη ομάδα αρουραίων χορήγησαν εκχύλισμα λιναρόσπορου, πλούσιου σε λιπαρά ωμέγα -3, αλλά και νερό με φρουκτόζη. Η ομάδα αυτή δεν εμφάνισε εγκεφαλικές αλλοιώσεις.

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Βαλάντη μου, όλες οι γυναίκες σε ευχαριστούμε πάρα πολύ

Οι δηλώσεις του τραγουδιστή για τα παραπανίσια κιλά είναι η μεγαλύτερη αλήθεια.



της: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΗΜΑ 

Μία γυναίκα έγκυος μπορεί να πάρει μέχρι 12 κιλά, αυτό είναι το φυσιολογικό. Αν πάρει 40 λίγο ξεφεύγεις. Αυτά μετά δε μαζεύονται. Είχα πει πως δε μου αρέσει έναν άνθρωπο που ερωτεύομαι κομψό ξαφνικά να μου γίνει κάτι άλλο. Μου αρέσει ο άνθρωπος να είναι αδύνατος, το θεωρώ υγεία. Αν δεν τρως δεν παχαίνεις. Αν η γυναίκα πάρει 20-25 κιλά θα της πως 'αν δεν τα χάσουμε δεν θα είμαστε καλά. Ο άνθρωπος που είναι παχύσαρκος τον θεωρώ ασθενή, σαν τον ναρκομανή, ίσως και χειρότερο.''

Γιατί εκνευρίστηκες; Γιατί πάτησες repeat στο απόσπασμα των δηλώσεων; Γιατί απορείς ακόμα; Πες ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Βαλάντη και σε κάθε Βαλάντη αυτού του κόσμου και πήγαινε μπροστά βγάζοντας από τη ζωή σου τους περιττούς ανθρώπους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί είπε την αλήθεια. Αυτοί είναι και είναι πολλοί εκεί έξω. Οι επικίνδυνα ηλίθιοι άνθρωποι που δημιουργούν κόμπλεξ στις γυναίκες. Ο πατέρας που σε συνέκρινε με την αδύνατη συμμαθήτριά σου για να σε μειώσει. Ο αδερφός που σε φώναζε χοντρή μπροστά στους φίλους του για να σε πικάρει. Ο γκόμενος που σε παράτησε για μία πιο αδύνατη από εσένα. Στο καλό. Τους ξέρεις. Πρέπει να μάθεις να τους αναγνωρίζεις και να τους απωθήσεις με όλη σου τη δύναμη. Να τους τοποθετήσεις σε ένα βάθρο στο περιθώριό σου και να τους δώσεις συγχαρητήρια που σε έκαναν καλύτερο άνθρωπο.

Την ατομικότητα των ''αντικειμένων'' την αξιολογούμε αισθητικά με την ατομικότητά μας. Το Εγώ ορίζει το καλό και το ωραίο. Η ασχήμια είναι η άρνηση της ατομικότητας. Δε νοούμε την ομορφιά αλλά έχουμε αντίληψή της γιατί η ομορφιά δεν είναι ιδιότητα αλλά αξία. Το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι αν το αντικείμενο είναι καθεαυτό ωραίο, αλλά ποιες λειτουργίες κατευθύνουν τη συνείδησή μας να διαμορφώσει μία αισθητική εντύπωση και να θεωρήσει κάτι ωραίο ή άσχημο. Σε τελική ανάλυση το ωραίο το αισθανόμαστε έτσι γιατί οι αντικειμενικές του ιδιότητες συμπίπτουν με τα υποκειμενικά μας κριτήρια, πιθανόν και εξωαισθητικά, ή τα ψυχολογικά μας βιώματα. ''Η μορφή μας συγκινεί με ό,τι συμβολικά παριστάνει από το δικό μας κόσμο'' (Ε.Π. Πανούτσου).

Ζούμε στον πολιτισμό της εικόνας. Η κοινωνία μας είναι εικονοποιημένη. Το ‘’μικρό εγώ’’ ταυτίζεται με τη φυσιογνωμία μας ενώ το ''μεγάλο εγώ'' συναρτάται με την προσωπικότητα του καθένα. Αρνητικά συναισθήματα μας φέρνουν σε σύγκρουση με τον εαυτό μας και κατά συνέπεια με τον κόσμο γύρω μας. Δεν είναι ο καθρέφτης που μας κάνει όμορφους αλλά η ισορροπία που έχουμε βρει με εμάς τους ίδιους.

Εφόσον η ψυχή προϋπάρχει της προσωπικότητας τότε αυτή καθορίζει τον χαρακτήρα του ανθρώπου. Η αλλαγή του χαρακτήρα αλλάζει και τη μορφή, αλλά η αλλαγή της μορφής δεν αλλάζει τον χαρακτήρα. Εκείνον ερωτεύτηκε.

Αν τελικά τα συναισθήματά του άλλαξαν μαζί με τη μορφή σου είχε γίνει κάποιο λάθος. Δε σε ερωτεύτηκε ποτέ. Ψάξε την κάρτα αλλαγής, τσέκαρε αν σε καλύπτει η εγγύηση και άνοιξε την πόρτα για να φύγει. Κλείδωσε τέσσερις φορές, βάλε σύρτη και κατάλαβε πως ο συμβιβασμός με τη μετριότητα δεν είναι του χαρακτήρος σου.

Η ευτυχία και η μελλοντική ικανοποίηση των συντρόφων μπορεί να προβλεφθεί μονάχα βάσει της επικοινωνίας τους στο παρόν κι όχι ενός αριθμού σε ζυγαριά ακριβείας.

Να είσαι ευγνώμων για αυτές τις αλήθειες που θα ειπωθούν τόσο ανοιχτά. Η συναισθηματική ευθύτητα σε προφυλάσσει και δε σε αναγκάζει να ψάξεις στα συμφραζόμενα. Αυτά είναι τα δεδομένα, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Ποτέ δεν πρέπει να υποτιμάς την ηλιθιότητα. Έχε την ως φάρο για να ξέρεις που δεν πρέπει να πας. Εκεί είναι το φως; Στρίψε από την άλλη και ζήσε ελεύθερη χωρίς στερεότυπα και αυτοπεριορισμούς.

Η αγάπη και τα κιλά δεν είναι ποσά αντιστρόφως ανάλογα. Η αληθινή αγάπη έχει μπροστά το σύμβολο του πολλαπλασιασμού κι όχι της αφαίρεσης. Η αμοιβαιότητα είναι ο νόμος της αγάπης, όχι ο νόμος της ζυγαριάς.

Πρόσεχε μη σου τύχει. Με τα πρώτα δείγματα μπες στο ασανσέρ και φύγε. Μην ξεχάσεις να γράψεις σε ένα χαρτάκι ''φάε μία πάστα να γλυκαθείς'' και να το ρίξεις κάτω από την πόρτα του. Μετά άφησέ τον να ισορροπήσει στο σκοινί της μοναξιάς του ενώ τον κοιτάς με λύπηση.

Πηγή: http://www.ladylike.gr

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Αδυνάτισμα: Ο Ορθομοριακός τρόπος


Του Τάσου Παπαπέτρου | ©TherapyWave.eu

Είναι μάλλον δύσκολο να γράψεις λίγα για ένα ζήτημα σαν το αδυνάτισμα ή την αύξηση του βάρους σε κάποιο λιπόσαρκο άτομο (το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είναι από την ανάποδη) αλλά θα προσπαθήσω…

Αυτό που πρέπει να κατανοηθεί βαθιά πριν απ’ όλα είναι ότι ένα υπέρβαρο σώμα είναι υπέρβαρο επειδή λιμοκτονεί και όχι επειδή τρώει πολύ! Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι τα συσκευασμένα τρόφιμα διατηρούνται στα ράφια πάρα πολλούς μήνες, όχι μόνο επειδή έχουν χημικά συντηρητικά, αλλά επειδή είναι τόσο άδεια από θρεπτικά συστατικά και κυρίως ένζυμα και βιταμίνες που κανένα παράσιτο μύκητας μικρόβιο κ.λ.π. δεν ενδιαφέρεται να τα φάει, άρα και να τα αλλοιώσει…


Το κύτταρο για να παράγει ενέργεια θέλει νερό αμινοξέα ένζυμα βιταμίνες μέταλλα , φυτοχημικά γενικά , αέρα και ήλιο. Θέλει δηλαδή τα συστατικά από τα οποία αποτελείται το ίδιο, τόσο απλά.


Όλα αυτά λέγονται μικροθρεπτικά ή ορθά μόρια. Αυτά συνθέτουν πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες, αλλιώς μακροθρεπτικά. Δυστυχώς η συμβατική λογική μετράει θερμίδες μακροθρεπτικών και αναλογίες χωρίς να βλέπει την ποιότητα αυτών.
Ο νεύρο-άνοσο-ενδοκρινικός άξονας

Φανταστείτε μία ζυγαριά που στη μία πλευρά είναι ο θυρεοειδής, το πεπτικό (πάγκρεας κυρίως και ήπαρ, λεπτό έντερο) και από την άλλη το στρες (επινεφρίδια, νευρικό σύστημα). Όσο το στρες αυξάνεται αυτομάτως κλείνει η πέψη και ο θυρεοειδής. Αυτό το αντιλαμβάνεστε εύκολα αν θυμηθείτε μία στιγμή σοβαρού κινδύνου π.χ. ένα φορτηγό έρχεται κατά πάνω σας ή κάποιος επιτίθεται να σας ληστέψει. Αυτό που συμβαίνει αμέσως είναι να σφιχτεί το στομάχι, να μας λούσει κρύος ιδρώτας, η καρδιά να υπερλειτουργεί και οι πνεύμονες να αναπνέουν έντονα και ρηχά.

Αυτό είναι το άγχος που σε μικρότερο βαθμό αλλά για χρόνια σε πολλές περιπτώσεις βιώνουμε. Σήμερα λέγεται χρέη, κακές σχέσεις, ένα κακό νέο, αλλά είναι για τον οργανισμό το ίδιο και ιδιαίτερα ενεργοβόρο. Οι καθημερινές προκλήσεις αλλά και η τοξίνωση απαιτούν μεγάλες ποσότητες ενέργειας και άρα τροφής για να αντιμετωπιστούν. Όταν ο άνθρωπος ξεχνάει να φάει ή τρώει σκουπίδια απλώς προσθέτει χρέη, όπως και ανάγκες για μεγαλύτερο “μισθό”. Έτσι δίνει το σήμα “έχουμε κατοχή” και ο οργανισμός αρνείται όλο και πιο πεισματικά να καταναλώσει τις αποταμιεύσεις του, άρα δεν αδυνατίζει όσο κι αν μειώσουμε την ποσότητα της κατ εφημισμόν τροφής.

Σήμερα κυριαρχούν δύο τύποι ανθρώπων. Αυτοί που τείνουν στην κατάθλιψη και οι τρελαμένοι. Ο πρώτος έχει καταρρεύσει ήδη και ο δεύτερος προσπαθεί να ζήσει με σκέτη αδρεναλίνη μέχρι το σώμα να τον σταματήσει με ένα έμφραγμα για παράδειγμα.

Κατανοώντας κατά αρχήν ότι ουδείς αρρώστησε από έλλειψη ασπιρίνης, άρα η φαρμακευτική λογική είναι εκτός φύσης και ταιριάζει σε αυτούς που δεν θέλουν να πάρουν την ευθύνη της ελευθερίας στους ώμους τους, περνάμε στη λύση. Πώς λοιπόν ξεκινάμε τη θρέψη και όχι τη στερητική δίαιτα και με τι ;

Πριν απ’ όλα βεβαιωνόμαστε ότι το πεπτικό σύστημα μπορεί να απορροφήσει την τροφή και ότι μπορεί ικανοποιητικά να αποβάλλει ότι πρέπει να φύγει. Χωρίς αυτήν την προϋπόθεση κουβαλάμε νερό σε τρύπιο δοχείο. Για να συμβεί αυτό χρειάζεται επάρκεια γαστρικών οξέων, ψευδαργύρου, βιταμίνης Β6 και φυσικά νερού, χολή, πάμπολα ένζυμα και για την αποβολήφυτικες ίνες (κυταρίνες λιγνάνες) και φιλικά μικρόβια (προβιοτικά κ.λ.π).


Όλα αυτά βρίσκονται στις ωμές ή και ελαφρά μαγειρεμένες φυτικές τροφές, σύν ίσως και βιολογικό γίδινο ή πρόβειο γιαούρτι υπό προϋποθέσεις. Η πέψη επίσης προϋποθέτει επαρκείς ποσότητες χρωμίου και Β3 για την ισορρόπηση του σακχάρου.


Η χλωροφύλλη (αίμα των φυτών) φτιάχνεται από ήλιο και μαγνήσιο. Ο ήλιος “φτιάχνει” βιταμίνη D . Επαρκείς ποσότητες μαγνησίου και βιταμίνης C ηρεμούν τα επινεφρίδια, που στον σημερινό τρελό κόσμο είναι αναγκασμένα να παράγουν συνεχώς ορμόνες για την αντιμετώπιση του στρες. Καταπραΰνοντας το άγχος αυτόματα ξανανοίγει ο θυρεοειδής (που όλως τυχαίως η μόνη του διαφορά από το πάγκρεας είναι να αντικαταστήσουμε το χρώμιο με ιώδιο χοντρικά), ξεκουράζεται το πάγκρεας άρα επανέρχεται ο μεταβολισμός στα λογικά του και καίμε τα περιττά αφού πλέον το κύτταρο αισθάνεται ότι το ενεργειακό μνημόνιο αποσύρθηκε. Έτσι, έχει την άνεση να ξοδέψει την περιττή ενέργεια ( λίπος ) που είχε αποθηκεύσει και για να κρύψει την υπερπληθώρα τοξινών που δε γίνεται να κυκλοφορούν ελεύθερες.

Εδώ καταλαβαίνουμε επίσης, ότι η λιπογέννεση είναι σωτήρια πολλές φορές όσο κι αν δεν μας αρέσει το αποτέλεσμα σον καθρέφτη! Παχαίνουμε δηλαδή για να μην πεθάνουμε!

Θεμελιώδης είναι ο σωστός ύπνος και η άσκηση στο ήμισι όμως της αντοχής και ποτέ στα όρια. Όσο για τις ποσότητες μία έξυπνη τακτική είναι να αυξάνεται το φαγητό προκειμένου να αποφευχθεί η κατανάλωση ψωμιού που μόνο προβλήματα και καθυστέρηση στο αποτέλεσμα προκαλεί .
Συμπερασμαικά…

Θρέψη με ζωντανές ωμές τροφές κατα 60% τουλάχιστον και συστηματική αποτοξίνωση επαναφέρει τη χαμένη ισορροπία χωρίς ζυγαριές για τις ποσότητες ή για έλεγχο, αυστηρά προγράμματα και μενού φωτοτυπημένα για όλους. Τέλος, το σωστό αδυνάτισμα φαίνεται στον καθρέφτη, όχι στη ζυγαριά . Το σωστό αδυνάτισμα δεν μειώνει μόνο το λίπος , αυξάνει και το μυϊκό ιστό .

Tips:
Νερό, νερό, νερό και μετά λίγο νερό! Επικεντρωθείτε στο τι θα προσθέσετε στη διατροφή και όχι στο τι πρέπει να κοπεί. Όταν ισορροπήσει το σάκχαρο θα ξεχαστούν τα περισσότερα. Ο χαρούμενος άνθρωπος δεν σκέφτεται το ψυγείο.

​Μην ζυγίζεστε. Μην ανακοινώνετε τι κάνετε όσο ενθουσιασμένοι και να ‘στε πριν να είναι εμφανή τα αποτελέσματα . Αφήστε να σας ρωτήσουν πρώτοι . Δύο τρεις άνθρωποι χαίρονται με τη χαρά σας το πολύ ! Τα κιλά δεν χάνονται στο γυμναστήριο αλλά στην τουαλέτα!

Η καλύτερη εποχή για “δίαιτα” είναι από Μάρτιο έως τέλος Οκτωβρίου και η δίαιτα πρέπει να ξεκινήσει από Δευτέρα αρκεί να είναι η ερχόμενη!

Καλή αρχή…

Τάσος Παπαπέτρου, Συμβουλος Ορθομοριακής Διατροφής
Πηγή: TherapyWave.eu

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Για 8 Μήνες, το ΜΟΝΟ που έτρωγε Καθημερινά, ήταν 3 Μήλα.


H 18χρονη Victoire Maçon Dauxerre είναι για Γαλλίδα μαθήτρια. Διαβάζει πολύ για τις τελικές εξετάσεις του σχολείου της και δεν έχει πολύ χρόνο. Μία μέρα αποφάσισε να περάσει ένα ήρεμο απόγευμα με τη μητέρα της, πηγαίνοντας για ψώνια.

Δεν είχε όμως την παραμικρή ιδέα σε τι εφιάλτη θα μετατρεπόταν εκείνη η μέρα.


Καθώς ήταν έξω, την εντόπισε ένα πρακτορείο μοντέλων. Το όνειρό της ήταν πάντα να γίνει επιστήμονας. Αλλά ο κόσμος της μόδας την έπεισε πως το όνειρό της ήταν αυτό που έχει κάθε κορίτσι της ηλικίας του.

Μόλις μπήκε στο χώρο του μόντελινγκ όμως, σύντομα ξεκίνησε η κόλαση της.


Παγιδεύτηκε σε ένα βασίλειο που κυβερνάνε τα αδύνατα σώματα.

«Κανείς δεν μου είπε να χάσω κιλά. Αλλά μου είπαν πως τον Σεπτέμβριο είχε επίδειξη μόδας και πως τα ρούχα είναι μέγεθος 32-34 και θα έπρεπε να χωράω εκεί μέσα.»


Έτσι με πολύ σκληρή δίαιτα κατάφερε να χάσει το βάρος που της υπέδειξαν. Έτρωγε 3 μήλα τη μέρα και νερό για να γεμίζει το στομάχι της. Έτρωγε λίγο κοτόπουλο ή ψάρι μία φορά τη βδομάδα.


Το σχέδιό της δούλεψε και την έκλεισαν για ακόμα περισσότερες επιδείξεις μόδας στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη. Δούλευε για τους ποιο γνωστούς οίκους μόδας και έκανε το όνειρό της πραγματικότητα.


Αλλά πίσω από την αστραφτερή βιτρίνα, βρισκόταν μια σκληρή αλήθεια. Είχε πάθε νευρική ανορεξία.


«Ο παλμός μου ήταν πολύ αδύναμος. Έχανα τα μαλλιά μου. Είχα πάθει οστεοπόρωση και σταμάτησε να μου έρχεται η περίοδος.»

Παραδέχεται πως είχε λιποθυμήσει σε αρκετές επιδείξεις.


Και το πιο παράξενο από όλα; Όλες τις φωτογραφίες τις παραποιούσαν. «Πρόσθεταν βάρος στους μηρούς και τα μάγουλα. Πολύ πιθανό να μην το παραδεχτούν. Τα κορίτσια έτρωγαν μπροστά σε όσους ήταν επικριτικοί, αλλά στα καμαρίνια οι περισσότερες έκαναν εμετό. »


Άρχισε να νιώθει πως έχει χάσει τον εαυτό της. Ένιωθε κατάθλιψη και έχοντας γίνει βουλιμική, έβλεπε μόνο μια διέξοδο. Μετά από 8 μήνες, αποφάσισε να αυτοκτονήσει.

«Κανείς δεν καταλάβαινε. Όλοι μου έλεγαν πως ζω ένα όνειρο, αλλά ποτέ δεν είχα υπάρξει τόσο άσχημα σε όλη μου τη ζωή. »


Ευτυχώς όμως, αποφάσισε τελικά να δώσει ένα τέλος στην καριέρα της. Πλέον 23 ετών, έχει εκδώσει το βιβλίο της “Never Skinny Enough. Diary of a Top Model,” που περιγράφει τις εμπειρίες της.


Πέρυσι, η ιστορία της ενέπνευσε τη ψήφιση ενός νόμου. Στοχεύει να απαγορεύει τα μοντέλα που είναι πολύ αδύνατα να δουλέψουν και πλέον ελπίζουν τέτοια φαινόμενα να περιοριστούν στον χώρο της μόδας.


Η Victoire είναι ένα από τα μοντέλα που τολμάει να πει την αλήθεια για το τι βρίσκεται πίσω από τα παρασκήνια στον χώρο της μόδας.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Το plus size μοντέλο δίνει απολαυστική απάντηση σε αυτόν που την είπε χοντρή αγελάδα


Η Iskra Lawrence από το Worcestershire είναι plus size μοντέλο και έχει γίνει αρκετά διάσημη καθώς με ακτιβιστική διάθεση έχει αρνηθεί το photoshop στη σιλουέτα της, στις μεγάλες καμπάνιες που συμμετέχει. 

Η 25χρονη είναι εξαιρετικά δημοφιλής και έχει πάνω από 1 εκατομμύριο followers στο instagram. Όμως δεν είναι όλοι θαυμαστές και δεν συμφωνούν με τον σωματότυπο που πρεσβεύει. Η Iskra έχει δεχτεί bullying για τα κιλά της και αρκετά αρνητικά σχόλια έχουν κατά καιρούς επιχειρήσει να την προσβάλουν. Ένας χρήστης την είπε "χοντρή αγελάδα" και σχολίασε πως ο κόσμος δεν πρέπει να τρώει πατατάκια και junk food για να μην γίνει έτσι. Και τελικά αυτό το σχόλιο ήταν η αφορμή για να δοθεί απάντηση! 

 Κάπως έτσι, το μοντέλο φωτογραφήθηκε και αφιέρωσε στους haters τα παρακάτω: 



Πόσο πρέπει να γυμνάζεστε για να χάσετε κιλά;


Η γυμναστική αποτελεί απαραίτητο συστατικό ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Βελτιώνει τη φυσική μας κατάσταση, προστατεύει από σοβαρές ασθένειες και βοηθά να διατηρήσουμε το βάρος μας εντός των επιθυμητών ορίων.

Πρόσφατη μελέτη που εκπονήθηκε από το London School of Economics υπέδειξε πως ένας ζωηρός περίπατος μισής ώρας σε καθημερινή βάση είναι πιο αποτελεσματικός από το τρέξιμο ή το γυμναστήριο όσον αφορά την απώλεια βάρους.

Πέντε personal trainers συμβουλεύουν πόσο πρέπει να γυμναζόμαστε για να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά.
3 ώρες την εβδομάδα

«Για να βελτιστοποιήσουμε την απώλεια λίπους, πρέπει να γυμναζόμαστε 3 ώρες την εβδομάδα», δηλώνει ο Justin Maguire. Επισημαίνει, ωστόσο, ότι αυτές οι τρεις ώρες περιλαμβάνουν γυμναστική σε πλήρη ένταση και όχι τη συνολική παραμονή στο γυμναστήριο ή το γήπεδο. Σύμφωνα με τον Maguire, η ιδανική αναλογία γυμναστικής και ανάπαυσης είναι 2:1, δηλαδή μια άσκηση που διαρκεί 40 δευτερόλεπτα πρέπει να συνοδεύεται από 20 δευτερόλεπτα ανάπαυσης.
18 λεπτά υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, 3 φορές την εβδομάδα

Αυτό το είδος προπόνησης είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, οπότε δεν χρειάζεται να διαρκεί πολύ. Σύμφωνα με τον Matt Hodges, 18 λεπτά είναι η ιδανική διάρκεια για την υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) ώστε να διατηρηθεί η μυϊκή μάζα και να μειωθεί το ποσοστό λίπους στο σώμα.
25 υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, έως 4 φορές την εβδομάδα

Ο Lloyd Bridger συμφωνεί με τον Matt Hodges, συνιστώντας δύο με τέσσερις προπονήσεις HIIT την εβδομάδα. Ο Bridger προτείνει ελαφρώς μεγαλύτερη διάρκεια για κάθε προπόνηση, συγκεκριμένα 25 λεπτά.
Προπόνηση αντίστασης και cardio, 3 φορές την εβδομάδα

Συνδυασμό cardio για 30 λεπτά με προπόνηση αντίστασης για 30 λεπτά τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα προτείνει η Anya Lahiri.

Σε συνδυασμό με ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα, κάποια παραλλαγή των παραπάνω βοηθά να ενισχύσετε τη δύναμή σας, να διατηρήσετε τη μυϊκή σας μάζα και να χάνετε σταθερά περίπου μισό κιλό την εβδομάδα.