Κυριακή 15 Μαΐου 2016

«Έχω βιώσει από μικρή ρατσισμό για το θέμα των κιλών»



Ήταν 100 κιλά, αλλά ποτέ δε σκέφτηκε να αδυνατίσει, για να βρει άνδρα.

Η Ελένη Καρακάση, έχει βιώσει τον ρατσισμό των Ελλήνων στο θέμα των κιλών από μικρό παιδάκι. Τα πρώτα κιλά τα έχασε ύστερα από προτροπή της Κάρμεν Ρουγγέρη, ενώ τα δεύτερα πολλά κιλά, πριν από λίγο καιρό, όταν συνειδητοποίησε πόσο άτσαλα συμπεριφέρεται στον εαυτό της…


Αναφέρεσαι στον κοινωνικό ρατσισμό που είχε να κάνει με το βάρος σου;

«Βέβαια, ο κοινωνικός ρατσισμός φυσικά. Τα κιλά είναι μια ένδειξη κοινωνικού ρατσισμού. Οι Έλληνες είμαστε αρκετά ρατσιστές, ακόμα κι αν δεν το παραδεχτούμε. Έχω βιώσει από μικρή ρατσισμό για το θέμα των κιλών, που πάντα μπορούσα και το αντιμετώπιζα χάρη στο χιούμορ, στο πώς με μεγάλωσαν οι δικοί μου και κυρίως στη διαπαιδαγώγηση της μαμάς μου. Δυστυχώς, ρατσισμός υπάρχει, θυμάμαι πολύ έντονα ένα χαρακτηριστικό περιστατικό».


Μπορείς να μας το περιγράψει;

«Είχα ξεκινήσει τη δουλειά κι έκανα μεταγλωττίσειw, τότε που ήμουν χοντρή, 85 κιλά, και όταν μετά από 6 μήνες με είδαν αδύνατη, η συμπεριφορά τους ήταν τελείως διαφορετική. Μπορώ να πω ότι, λόγω της αδυναμίας, που ένιωθα σωματικά, φαινόταν και στη φωνή μου η αδυναμία, αυτό που είχα περάσει τότε».


Αδυνάτισες για σένα;

«Ναι. Στα 17 μου ξεκίνησα την πρώτη μεγάλη δίαιτα. Ήμουν 100 κιλά τότε. Όλοι μου έλεγαν να αδυνατίσω, δεν θα βρίσκω γκόμενο, δεν θα αρέσω στα αγόρια... Κι εγώ απαντούσα: «Μη σώσω να βρω, μη σώσω να αρέσω». Η Κάρμεν Ρουγγέρη μου είπε ότι αν μείνω στα 100 κιλά, οι ρόλοι που θα μπορώ να παίξω θα είναι περιορισμένοι. Αυτό ήθελα να ακούσω για να ξεκινήσω την επόμενη ημέρα τη δίαιτα».


Μόλις έχασες βάρος, άλλαξε κάτι στα επαγγελματικά σου;

«Είχα μείνει πολλά χρόνια στα 72 με 76 κιλά. Συνέβη τα 13 κιλά που έχασα τώρα να χαθούν μετά από ένα δύσκολο καλοκαίρι, δεν είχα δουλειά, χάλασε η δουλειά που είχα συζητήσει για οικονομικούς λόγους, και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν είχα κλείσει τίποτα για το χειμώνα. Μου φαινόταν... βουνό, δεν μου είχε συμβεί ποτέ, όσα χρόνια είμαι στη δουλειά αυτή. Έβλεπα τον εαυτό μου να τρώω άτσαλα, δεν πρόσεχα... Ξαφνικά, είπα να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πήγα σε διαιτολόγο και ξεκίνησα τη δίαιτα- Μάλλον η δίαιτα μου έφερε γούρι, γιατί δύο εβδομάδες μετά μου τηλεφώνησε ο Γιώργος Βάλαρης για το έργο «ΒΑΜ-ΒΑΜ», την ώρα που σιδέρωνα, και μου είπε ότι την επόμενη μέρα ξεκινάμε πρόβες. Μετά ήρθε η δουλειά του Δημήτρη Μαλισσόβα, στον «Ελληνικό Κόσμο», με τη ζωή του Σουγιούλ, το έργο «Ας ερχόσουν για λίγο», με τον Γιάννη Μπέζο, το οποίο παίζεται ακόμα. Όταν παίρνεις την απόφαση να φροντίσεις τον εαυτό σου, κάτι γίνεται, αν και δεν είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην μοίρα».

Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια: