Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Μαρία Ανδρούτσου: "Έχασα 13 κιλά με βελονισμό"

Η Μαρία Ανδρούτσου σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Λοιπόν μας αποκαλύπτει όλα τα μυστικά της ανανεωμένης της εμφάνισης...
και γεγονός είναι ότι έχει μείνει μισή... Αυτή την περίοδο η Μαρία Ανδρούτσου συμμετέχει στο έργο "Ο φίλος μου ο Λευτεράκης " του Αλέκου Σακελλαρίου στο θέατρο Βικτώρια.

Πώς η Μαρία Ανδρούτσου έχασε τα κιλά με βελονισμό;
- Εδώ και λίγο καιρό έχουμε δει τεράστια διαφορά στην εξωτερική σου εμφάνιση, έχασες αρκετά κιλά…
Έχασα 13 κιλά. Συνέβη πριν ένα χρόνο. Ποτέ δεν ήμουν ένα αδύνατο παιδί πάντα έλεγα : «Αχ ! Είναι 5 κιλά, 7 κιλά παραπάνω. Πότε έμπαιναν πότε έφευγαν. Κάποια στιγμή είπα ότι πρέπει να το λύσω γιατί έτσι αδικώ τον εαυτό μου

-Αναφέρεσαι στο θέμα της εμφάνισης?
Όχι για την εμφάνιση, δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα αλλά για την ψυχολογία μου, την αυτοεκτίμηση μου. Έλεγα: Γιατί να μην μπορώ να τα καταφέρω. Στο παρελθόν είχα κάνει δίαιτες και τα είχα καταφέρει. Μετά ξαναπήρα τα κιλά. Ελπίζω αυτή τη φορά να μη συμβεί το ίδιο. Ήμουν στη Θεσσαλονίκη σε περιοδεία και εκεί έκανα βελονισμό σε ένα γιατρό που είχα κάνει στο παρελθόν, και με βοήθησε πάρα πολύ".

Η Μαρία Ανδρούστου έχασε συνολικά 13 κιλά με βελονισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: