Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Νανά Καραγιάννη: «Η ανορεξία μου κατάστρεψε τη ζωή. Αυτή είναι η αλήθεια»

Η Νανά Καραγιάννη μίλησε για τη μάχη που δίνει, προκειμένου να ξεπεράσει την ανορεξία.

Νανά Καραγιάννη: «Η ανορεξία μου κατάστρεψε τη ζωή. Αυτή είναι η αλήθεια»


«Δίνω την πιο ουσιαστική μάχη μου. Είναι η πιο αποτελεσματική προσπάθεια από όλες τις προηγούμενες», είπε στο περιοδικό ΕΓΩ και πρόσθεσε: «Η περίοδος αυτή είναι καλύτερη εν συγκρίσει με το πρόσφατο παρελθόν. Κάθε άνθρωπος θέλει να πάρει τον χρόνο του. Πέρα από αυτό που σου λένε και καταλαβαίνεις ότι πρέπει να κάνεις, υπάρχουν στιγμές που εθελοτυφλείς, το υποβαθμίζεις».
Και τόνισε: «Οι γιατροί προειδοποιούσαν από καιρό ότι υπάρχει κίνδυνος σε παθολογικό πια επίπεδο, γεγονός που πλέον το πιστεύω, το αντιλαμβάνομαι και φαντάζομαι ότι στο μέλλον θα το καταλάβω περισσότερο».
Όσο για τη σημερινή της κατάσταση; «Έχω πάρει τα περισσότερα κιλά εδώ και πάρα πολύ καιρό. Είμαι όλη μέρα στο τσιμπολόγημα. Υπάρχει συγκεκριμένη διατροφή που πρέπει να τηρείται ευλαβικά».
Και δεν δίστασε να πει: «Η ανορεξία, βασικά, μου κατάστρεψε τη ζωή. Αυτή είναι η αλήθεια. Επηρέασε τη δουλειά, εμένα ψυχολογικά, τις σχέσεις μου με ανθρώπους. Όλα τα χάλασε. Είναι μια σαρωτική ασθένεια. Δεν την εύχομαι ούτε στον εχθρό μου».
Πηγή: http://www.piraeuspress.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: