Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Χοντρή και ελκυστική

Χοντρή και ελκυστική


O διευθύνων σύμβουλος της Abercrombie & Fitch, Mike Jeffries, αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά τη δήλωσή του ότι τα ρούχα της αλυσίδας απευθύνονται σε «κουλ, όμορφους ανθρώπους» κι επειδή δεν πουλάει μεγάλα νούμερα. Η μπλόγκερ The Militant Baker το είδε σαν ευκαιρία να δείξει αυτά που ο Jeffries δεν θέλει. 

 Η Jes έγραψε μια ανοιχτή επιστολή στον Jeffries σχετικά με τις πρόσφατες δηλώσεις του μαζί με αυτές τις φωτογραφίες, όπου ποζάρει η ίδια μαζί με ένα μοντέλο που θα διάλεγε η εταιρεία. 

Magnify Image

«Το μόνο που κατάφερες με τα σχόλιά σου (ότι το αδύνατο σώμα είναι το ωραίο και ότι στα αντρικά ρούχα υπάρχουν μόνο νούμερα XL και XXL) είναι να ενισχύσεις την όχι πρωτότυπη ιδέα ότι οι χοντρές γυναίκες είναι κοινωνικά αποτυχημένες, χωρίς αξία, και ανεπιθύμητες». 

Magnify Image

«Ή, μάλλον, δεν κατάφερες μόνο αυτό. Επίσης δημιούργησες μια καταπληκτική ευκαιρία για κοινωνική αλλαγή». 

Magnify Image

«Στην κουλτούρα μας δε βλέπουμε ποτέ σέξι φωτογραφίσεις που εμφανίζουν κοντά, χοντρά, αντισυμβατικά μοντέλα μαζί με όχι κοντά, όχι χοντρά, μοντέλα-επαγγελματίες. Για να το πω με τα δικά σου λόγια: τους «απόκληρους» με τους «κουλ». 

Magnify Image

«H αντιπαράθεση μεταξύ δύο σωμάτων ταιριασμένων με ασυνήθιστο τρόπο είναι οπτικά ενοχλητική, και, ενώ εύχομαι να μην ήταν έτσι, κάνει τους θεατές να αισθάνονται άβολα». 

Magnify Image

«Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε εταιρείες σαν τη δική σας που διαιωνίζουν την ιδέα ότι οι χοντρές γυναίκες δεν είναι όμορφες. Αυτό είναι ανακριβές, αλλά αν κάποιος ξεφύλλιζε τον περίφημό σας κατάλογο, δεν θα με πίστευε». 

Magnify Image

«Έχω συμπεριλάβει μερικές φωτογραφίες. Παρακαλώ ενημερώστε με για τη γνώμη σας σχετικά». 

Magnify Image

«Άδραξα την ευκαιρία να δείξω ότι νιώθω καλά με το σώμα μου και να καμαρώσω χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα που εσείς δημιουργήσατε».
Magnify Image

«Όχι μόνο ξέρω ότι είμαι σέξι, αλλά επίσης έχω την αυτοπεποίθηση να ποζάρω γυμνή με τρόπους που εσύ δεν τολμάς». 

Magnify Image

«Η ελπίδα μου είναι ότι ο συνδυασμός αυτών των σωμάτων που παρουσιάζουν αντίθεση κάποια μέρα θα είναι συνηθισμένος ως ένα κοινωνικά αποδεκτό ιδεώδες». 

Magnify Image

«Υ.Γ.1 Αν σκέφτεσαι να μου προσφέρεις ένα «σημαντικό ποσό» για να σταματήσω να φοράω τη μάρκα σας έτσι ώστε η συσχέτισή μου μ' αυτήν να «μην προκαλέσει σημαντική βλάβη στην εικόνα της εταιρείας», μη διστάσεις να μου στείλεις ένα email». 

Magnify Image

«Υ.Γ. 2 Σας ενημερώνω ότι το τισέρτ μεγέθους Large χωράει άνετα σε κάποια που φοράει νούμερο 22. Ίσως πρέπει να το εξετάσετε αυτό το θέμα». 

Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: