Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Η Μαρία Σολωμού για τη νευρική ανορεξία: «Έφτασα 46 κιλά»!

Στο πρόβλημα της νευρικής ανορεξίας αναφέρθηκε η Μαρία Σολωμού, αποκαλύπτοντας τη δική της δυσάρεστη εμπειρία.


Στην εγκυμοσύνη, πήρα δεκαοκτώ κιλά, όμως, δεν μου φάνηκαν, γιατί παχαίνω αντρικά, δηλαδή στο πρόσωπο, στο στήθος και την κοιλιά. Ειλικρινά δεν με ένοιαζε να πάρω και τριάντα κιλά, απλά μετά από τρεις μήνες συνειδητοποίησα πως είχα φτάσει στα κιλά μου...

... Τότε ξεκίνησα και πιλάτες, με αποτέλεσμα μέσα σε δύο μήνες να έχω φτάσει 46 κιλά, όμως έτρωγα το σύμπαν. Ο γιατρός μού είπε πως άλλαξε ο μεταβολισμός μου. Μετά από τρία χρόνια, κατάφερα να πάω 49 κιλά με πολύ μεγάλη προσπάθεια. Κάπου εκεί έκοψα το τσιγάρο και πήγα 57. Περίεργο πράγμα ο μεταβολισμός. Οι φίλοι μου, που ξέρουν τις ποσότητες που καταναλώνω, γελάνε με όλο αυτό, γιατί τρομάζω κόσμο με αυτά που τρώω», παραδέχεται στο περιοδικό People.


Δεν υπάρχουν σχόλια: