Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Δες τη Φυλακή σου!


Είναι δυνατόν το φαγητό που τρώω να με κρατάει δέσμιο;
Οι τροφές που επιλέγω, να με… δένουν χαμηλά;

Δες το σε σένα. Δες ποιες τροφές είναι αυτές που σε κρατάνε δεσμευμένο.

Μπορεί να ξεκινάς με την επιθυμία να φας μια σοκολάτα. Ξεκινάμε με την επιθυμία. Ενδίδεις σε αυτήν. Τι γίνεται μετά;

 
Στο σώμα πυροδοτούνται μια σειρά από αντιδράσεις, οι οποίες δημιουργούν ένα περιβάλλον Μέσα σου, το οποίο συνεχίζει να επιθυμεί τη σοκολάτα.

Υπάρχουν τροφές, οι οποίες δημιουργούν αυτή τη σχέση εξάρτησης & δέσμευσης;.. Τι λες;

Τροφές που σου παίρνουν την ελευθερία σου. Κι όταν μετά λες ‘Θέλω να φάω σοκολάτα’, αμφιβάλλω αν θέλεις να φας σοκολάτα, ή αν απλά δεν έχεις άλλη επιλογή.. 

Σ’ έναν άλλο βαθμό, η coca cola σου φοράει τις χειροπέδες. Έτσι, όταν λες ‘Θα πιω μια coca cola γιατί θέλω να ξεδιψάσω’, πολύ αμφιβάλω για την ορθότητα αυτού που λες. Εσύ;

Την ελευθερία μας δεν μας της παίρνουν οι Άλλοι.
Δεν είναι ο άντρας σου ούτε η γυναίκα σου αυτοί που σου περνούν χαλκά!
Δεν είναι αυτοί που σου ρουφάνε το αίμα μέρα – νύχτα.
Είσαι Εσύ που αυτομαστιγώνεσαι και λες πως το απολαμβάνεις…
Είμαι εγώ που φέρω την ευθύνη για το αν είμαι ή όχι ελεύθερος.
Είμαι εγώ που χτίζω τη φυλακή μου!

Δες τις τροφές που σε δεσμεύουν. 
Αυτή είναι η φυλακή των εθισμών σου.

Πηγή: http://realizenrelease.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: