Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Ελλη Κοκκίνου: Επρεπε να αδυνατίσω για να γίνω πρώτο όνομα, ήταν ρατσιστικό

Αδικο και ρατσιστικό χαρακτήρισε η Ελλη Κοκκίνου το γεγονός ότι έπρεπε να αδυνατίσει για να την αποδεχτεί ο κόσμος.


Η Ελλη Κοκκίνου μίλησε για πρώτη φορά, για τις θυσίες που έκανε για να καταφέρει να γίνει «πρώτο όνομα», τονίζοντας ότι για να την αποδεχτεί ο κόσμος έπρεπε να αλλάξει την εμφάνισή της, δηλαδή να αδυνατίσει.

«Ναι, κουράστηκα πάρα πολύ για να γίνω αυτό που λέμε “πρώτο όνομα”. Αν αναλογιστείς ότι στη δουλειά μπήκα το 1990, τελικά καριέρα έκανα το 2003. Δούλεψα πάρα πολύ. Μαστίγωσα τον εαυτό μου. Εγινα στρατιώτης. Επρεπε να αλλάξω για να με αποδεχτεί ο κόσμος. Τι να αλλάξω; Την εμφάνισή μου. Ηταν ένας βασικός λόγος που όλα πήγαν πιο αργά. Φυσικά και ήταν άδικο. Και ρατσιστικό. Είδες όμως πώς άλλαξα;


Τι έμαθα από εκείνη την εποχή; Αν θες να μπεις στα βαθιά, κολύμπα. Ξέρεις κάτι; Τον κόσμο δεν τον αφορούσε αν είχα παραπάνω κιλά επειδή είχα πρόβλημα με τον θυρεοειδή μου. Το αποτέλεσμα έβλεπε. Κι εγώ αυτό το αποτέλεσμα έπρεπε να το αλλάξω. Εύκολο; Δύσκολο; Εμένα αφορούσε. Είχα να πολεμήσω σε πάρα πολλά μέτωπα».


Και μπορεί οι κόποι της τελικά να ανταμείφθηκαν, ωστόσο η ίδια δεν είχε ποτέ επίγνωση της επιτυχίας της. 

«Η απάντησή μου ήταν η επιτυχία μου. Αν την ψώνισα; Δεν το νομίζω. Πού χρόνος να την ψωνίσω; Δούλευα πάρα πολύ. Κάποια στιγμή μου είχε πει ο Φοίβος: “Έχεις κάνει ρεκόρ εξώφυλλων σε έναν μήνα”. Δεν είχα ιδέα. Ήμουν από φωτογράφηση σε φωτογράφηση, από κλιπ σε κλιπ, είχα εμφανίσεις πέντε ημέρες την εβδομάδα», εξηγεί.



Η ζωή της σήμερα

Δεν πίνει, δεν καπνίζει και πλέον δεν τρώει ζάχαρη, ξυπνά καθημερινά στις 06.50, επισκέπτεται ευλαβικά το γυμναστήριο τέσσερις φορές εβδομαδιαίως, βγάζει απαραιτήτως τον σκύλο της βόλτα καθημερινά και τις μέρες που δεν έχει κάποιο live κοιμάται όχι αργότερα από τις 10.30 το βράδυ. Λέει ότι όσο τα χρόνια περνούν προσδοκά μια ισορροπημένη και υγιή ζωή, ενώ αν ακόμη έχει κάποιο όνειρο αυτό δεν αφορά τόσο τα επαγγελματικά όσο την ιδιωτική ζωή της. Θα ήθελε να ζει σε μια πολυκατοικία με γείτονες τους στενούς φίλους της, τα παιδιά τους, τα σκυλιά και τα γατιά τους.

Πηγή: www.thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: