Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Έλντα Πανοπούλου: Εξηγεί πως έχασε 30 κιλά!



Η Έλντα Πανοπούλου μίλησε για τα κιλά που έχασε, για το πως την αντιμετώπιζαν πριν αδυνατίσει, αλλά και για τα κόμπλεξ που έχουν οι γυναίκες. Η ηθοποιός δηλώνει στο περιοδικό "People" πως έχει κουραστεί να λέει πως δεν έκανε κάποια επέμβαση για να χάσει τα κιλά: «Με έχει κουράσει το να μην γίνεται δεχτή η απάντησή μου. Προσπαθώ να μεταφέρω την εμπειρία μου, αλλά δεν με πιστεύουν. Μου λένε οι φίλες μου για κάποιους που τις ρωτούν για μένα: “Τους ορκιζόμαστε ότι δεν έχεις κάνει επέμβαση, αλλά δηλώνουν “Αδύνατον!”».


Άρα, η Έλντα Πανοπούλου έχασε τα 30 κιλά που είναι μείον με δίαιτα, όπως καταλάβατε! Για το πως την αντιμετώπιζαν στο παρελθόν, είπε: «Με εμένα συνέβη το εξής. Είχα την ευλογία να γίνω αγαπητή έτσι όπως ήμουν. Μία δύο φορές μόνο, που δεν με είχαν αναγνωρίσει, άκουσα άσχημα σχόλια. Όπως κάποτε που διαπληκτιστήκαμε με έναν οδηγό και είπε: “Άντε βρε χοντρή!” Όταν κατέβηκα από το αυτοκίνητο, γιατί πάντα μου αρέσει να λύνω τα όποια προβλήματα με τη συζήτηση, μου είπε: “Αχ εσείς είστε κυρία Πανοπούλου; Πόσο σας αγαπώ και πόσο μου αρέσετε!” Το κακό σχόλιο είχε ξεχαστεί», δηλώνει η θοποιός.

Τέλος η Έλντα Πανοπούλου μίλησε για τα κόμπλεξ που έχουν οι γυναίκες: «Το κόμπλεξ απωθεί τους άλλους γιατί αποτυπώνεται στο πρόσωπό μας. Όταν κάποιος έχει στο βλέμμα του τη σιγουριά του “εντάξει είμαι, μια χαρούλα είμαι” εκπέμπει άλλα πράγματα. Η ευτυχία δεν βρίσκεται στην ζυγαριά. Το ξέρουν αυτό οι γυναίκες; Υπάρχουν άντρες που τους αρέσουν τα περισσότερα κιλά. Έχω γνωρίσει αρκετούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: