Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστροφή ξανά στο blog !!!

Πέρασε πολύ καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα και ακόμα παραπάνω από τότε που ήμουν χαρούμενος όταν ξεκίνησα αυτό το blog.

Τα τελευταία χρόνια συνοπτικά σε 5 γραμμές... : 

1. Χώρισα μετά από μια πολυετή σχέση που τελικός ήταν απλά μια συνήθεια...
2. Έμεινα αρκετό καιρό μόνος βλέποντας αρνητικά τον εαυτόν μου και το σώμα μου που είχε πια ξεχειλώσει.
3. Έκανα ότι χαζομάρα θα μπορούσα να κάνω κατά την εφηβεία και δεν την έκανα 
4. Στην συνέχεια γνώρισα μια κοπέλα που μου άλλαξε τον τρόπο που έβλεπα πρώτον εμένα και μετά τους άλλους. Με έκανε να αγαπήσω τον Αντώνη, να δω κάποια απο τα "προβλήματά του", να ανοιχτώ προς τον έξω κόσμο και να μην κάνω σαν "μουντρούχης & παλιόγερος" όπως χαρακτηριστικά που λέει...
5. Μην το ψάχνεται ... όταν κάποιος σου αλλάζει την ζωή δεν τον αφήνεις να φύγει.... 

Την παντρεύτηκα !!!

Πλέον είμαι σε αρκετά καλή φάση με τον εαυτόν μου, αν και μου φταίνε πολλά πράγματα ακόμα...
Οπότε μου ήρθε και η διάθεση να ξανά αρχίσω το blog.

Για όσους δεν παρακολουθούσαν συχνά, να ενημερώσω ότι έχουμε κάνει μια ομάδα στο facebook.
Ήδη έχουμε κάνει την πρώτη μας συνάντηση και περάσαμε καλά. Δεν αποτελείτε όπως θα νομίζετε πιθανόν μόνο από παχουλούς αλλά με κάθε λογής ανθρώπους οι οποίοι δεν είναι έτοιμοι να κατακρίνουν.

Όποιος θελήσει υπάρχει ανοιχτή πρόσκληση !!!

Καλή μας δεύτερη αρχή λοιπόν !!! 

2 σχόλια:

δώρα είπε...

Καλή αρχή λοιπόν!!
Είθε κάθε μέρα να είναι και μια νέα αρχή!!
Φιλικά!!

Παχουλός... είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Δωράκι !!! Ελπίζω να σας βλέπω όλους συχνά απο εδώ !!!