Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Σκοτώστε τους χοντρούς και μείνετε μόνοι σας...

Αναρωτιέμαι μερικές φορές όταν πάω για μπάνιο στην θάλασσα το καλοκαίρι " που είναι οι χοντροί άνθρωποι;"
Η παραλία είναι γεμάτη με κορμάρες σαν να έχουν πει στον κόσμο ότι είναι πασαρέλα και απαγορεύεται η είσοδος στους εύσωμους

Δεν είμαι κανένα μοντέλο αλλα σκέφτομαι οτι δεν θέλω να χάνω τις καλοκαιρινές απολαύσεις της φύσης και για αυτο παίρνω τα αντηλιακά μου, την ψάθα μου και πάω να απλώσω την κορμάρα μου στις παραλίες παντα τα καλοκαίρια
Δεν νιώθω κανένα κόμπλεξ για τα περιττά κιλά που έχω!!!

Μπορώ να καταλάβω βέβαια γιατι οι χοντροί άνθρωποι είναι σχεδόν εξαφανισμένοι απο παντού και πως αισθάνονται.
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήμουν στην Αράχωβα
Σε ενα μπάρ που βρεθήκαμε με το παρεάκι μου υπήρχε μια χοντρή γυναίκα η όποια χωρις να έχει κανενα πρόβλημα απολάμβανε την βραδινή της έξοδο χορεύοντας με τις αδύνατες φίλες της.
Όλοι εκείνη κοιτούσαν και δυστυχώς την σχολίαζαν αρνητικά.

Ετσι και ενας απο την παρέα μας. Έσκυψε στο αυτί των άλλων, είπε ενα αστείο και όλοι γελάγανε!!
Τότε τον πλησίασα και σαν δασκάλα με το δάκτυλο μου να κουνιέται του ειπα οτι αυτο δεν ειναι σωστό..
Ναι δεν είναι καθόλου σωστό φίλοι μου. Γιατι μπορεί αύριο αυτός που κοροϊδεύει να βρεθεί στην ιδια θέση. Γιατι ποτε δεν ξέρεις το μέλλον τι σου επιφυλάσσει...

Και στην τελική ποιος είσαι εσυ που θα κρίνεις τον άλλον;; Και ποιος ορίζει το όμορφο και το άσχημο;;
Δεν δέχομαι τα αστεία, που προκαλούν κοινωνικό ρατσισμό γιατι αυτο ειναι τελικά Ρατσισμός!!!
Ποτε θα γίνει ο κόσμος πιο όμορφος;;
Οχι εξωτερικά αλλα εσωτερικά στην ψυχή του!!

Ανάρτηση απο το blog: http://patata-patatoula.blogspot.com

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΧΟΝΤΡΟΥΣ.
ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΟΚ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΠΗΡΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 20 ΚΙΛΑ. ΘΕΛΕΙ ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΛΟΓΚ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.