Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Νέο χόμπυ...

Πάνε μερικοί μήνες πίσω που μου έφεραν δώρο 2 χρυσόψαρα σε μια μικρή γυάλα. Ξετρελάθηκα, ήταν η αγαπημένη μου ασχολία και η αγαπημένη μου αγορά σε κάθε πανηγύρι. Έχοντας λοιπόν πλέων και σύμμαχο το internet άρχισα να ψάχνω για πληροφορίες για αυτά αλλά και το πως να τα διατηρήσω αυτή την φορά χωρίς να μου ψοφήσουν. Ψάχνοντας λοιπών κατάλαβα πως δεν μπορούν να μεγαλώσουν σε μια γυάλα, σίγουρα θα ψοφούσαν και για αυτό προχώρησα στην αγορά ενός ενυδρείου. Από τότε κόλλησα. Το καλό είναι πως ανακάλυψα ένα χόμπι που μπορώ να πηγαίνω στα διάφορα petshop και δεν με στραβοκοιτούν για τα κιλά μου γιατί πολύ απλά δεν τους νοιάζουν !!! Μπαίνω σε forum αντίστοιχα, πήγα και συναντήσεις που έκαναν και εκεί ως δια μαγείας τι βρήκα; Πολλούς μα πάρα πολλούς παχουλούς και παχουλές... Τι ευχάριστο συναίσθημα θεέ μου να μπαίνεις σε ένα χώρο και να μην σε κοιτούν σαν ούφο γιατί είσαι παχουλός...

"Καλός τον, καλός ήρθες, καλή αρχή .... (Και παράλληλα αφού πλέον είμαι καχύποπτος να προσπαθώ για μια λοξή ματιά, για ένα ειρωνικό βλέμμα ... Μα πουθένα !!! Βρε κάπου ένας να με δει στραβά; (Κοίτα να δεις ανωμαλία μέχρι που αισθανόμουν αμηχανία που δεν με σταβοκοιτούσε κανείς !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: