Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Η προκατάληψη , ζεί και βασιλεύει

Μέσα στην βδομάδα πήγαμε με 2 φίλους στο νέο Ιταλικό που άνοιξε στον Κορυδαλλό. Τον έναν τον ξέρετε, είναι από το σουβλάκι story, ο άλλος είναι γύρο στα 50 κιλά, κόκαλο - σακούλα τον λέω εγώ! Το περιβάλλον του μαγαζιού άψογο και πολύ φωτεινό, κάτι που μου αρέσει υπερβολικά στα μαγαζιά. Εξυπηρέτηση ταχύτατη, ευγενικότατη και πολύ όμορφη θα πρόσθετα εγώ!. Τώρα από γεύσεις, θα τους δώσω ακόμα μια - δυο ευκαιρίες να με πείσουν ότι το κάνουν καλά γιατί μου άφησαν μέτριες εντυπώσεις!

Για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας, πήραμε ένα ορεκτικό με μανιτάρια και για τους 3, μία pizza ζαμπόν - μπεικον - τυρί κανονική (8 κομμάτια - η ζύμη ήταν προς το λεπτό) και από ένα ποτήρι λευκό κρασί.

Πρώτη ερώτηση... Για 3 άντρες, όσα κιλά και να ήταν πολλά;

Και η ερώτηση κολλάει στο όταν παραγγείλαμε και ένα πιάτο με φρέσκα ζυμαρικά, επαναλαμβάνω και πάλι ότι τα πιάτα ήταν στην μέση και για τους 3 μας... Ήρθες ο κορυφαίος σχολιασμός από μία βοηθό σερβιτόρου που μάζεψε τα προηγούμενα πιάτα και μας είπες... " Βρε παιδία που θα τα βάλετε τόσα πράγματα, θα ξεκοιλιαστήτε!!!" ... κι είχε και αυτό το μειδίαμα στο χαμογελάκι που υπονοούσε ΄το είμαστε και αφρατούληδες, θα πρέπει να προσέχουμε και λιγάκι.

Δεύτερη ερώτηση... Είναι αυτο προκατάληψη η δεν είναι;

Τρίτη ερώτηση... Αν δεν συγκρατήσω τα νεύρα μου και τσουρομαδήσω καμία που θα ξαναπετάηει τέτοιο σχόλιο, θα φταίω;

Τέταρτη ερώτηση... Για τσουρομάδημα λόγω τρέλας, σε πάνε φυλακή;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

1)Όχι, δεν ήταν πολλά
2)Μπορεί να ήθελε να "παίξει" η κοπέλα..
3)Συγκρατήσου...
Ε, όχι τις κοπελίτσες..

Κι όσο για τη φυλακή, εσύ ξέρεις καλύτερα... :)

Μου φαίνεται πρέπει να έρχομαι μαζί σου να σε συγκρατώ και να διευθετώ τα πράγματα... :)