Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Βρήκα το φάρμακο που αδυνατίζει...!!!

Ξυπνάς μια ωραία μέρα που τα έχεις πάρει στο κρανίο γιατί για άλλη μια φορά το καινούριο τζίν που πήρες μόλις προχτές (ένα νούμερο μεγαλύτερο απο το προηγούμενο, για να είναι ανετούλι) και πάλι δεν σου κάνει και ακολουθείς τα εξείς βήματα....

1. Αρχίζεις και βρίζεις θέους και δαίμονες
2. Βρίζεις τον εαυτόν σου που αν και τις τελευταίες 15 μέρες λές οτι θα αρχίζεις δίαιτα μόλις πρίν λίγο έφαγες για πρωινό το σουβλάκι που περίσεψε απο εχτές
3. Βγάζεις βελόνα και κλοστή
4. Αρχίζεις το ράψιμο στο στόμα σου
5. (Δεν χρειάζοντε τρελά πράγματα απλά μείωσε στο μισό τις ποσότητες που τρώς και βάλε λίγο περπάτημα στην ζωή σου.)
6. Κάνεις υπομονή για 22 μέρες ακριβώς. Τα πολλά στερητικά είναι την πρώτη εβδομάδα. Στις 22 μέρες εφόσον τρώς την μισή ποσότητα που έτρωγες έχεις σταματήσει να ξεχειλώνει και έχει πάρει κανονικές διαστάσεις...
7. Οι 22 μέρες είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες, τόσο είναι και τα στερητικά στους "χρήστες".
8. Μετά τις μέρες αυτές λοιπόν δεν θα είστε αδυνατούληδες αλλά θα έχετε επαναφέρει το στομάχι σας σε μια κανονική διάσταση και θα μπορείτε να ισοροπίσετε την διατροφή σας.
9. Αν το κάνετε εγω θα ανάψω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μου, είμαι και 1.90
10. Επειδή κουράστικα να γράφω πάω να παραγκείλω καμια pizza !!!

(Όποιος δεν βαριέτε ας μου στείλει το κειμενάκι ορθογραφημένο στο email μου, χαχα !!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: