Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

"Σώμα μου, σώμα μου φιταγμένο απο μπετόν..."

Είχα στείλει στους γονείς μου πριν λίγο καιρό μια φωτογραφία μου, έχω να τους δω -και να με δούν εννοείται-περίπου 2 χρόνια, αν όχι παραπάνω.
Με παίρνει σήμερα το πρωί ο πατέρας μου τηλέφωνο όλο χαρά..
-Νίκο;
-Έλα πατέρα;
-Μας ήρθε πριμοδότηση απο Ε.Ο.Κ. 1400 Ευρώ
-Σώπα, πως κι έτσι;
-Η Ε.Ο.Κ. λέει πως μας πριμοδότησε γιατί έχουμε ένα μουσκάρι πάνω απο 110 κιλά..
-Μουσκάρι; και απο πότε εσείς έχετε μοσχάρι στο σπίτι; απόρησα δικαιολογημένα..
-Για σένα είναι το πρίμ αγόρι μου, σε είδαμε στην φωτογραφία, για τα κιλά που έβαλες στον Καναδά, ότι πρέπει, σαν μοσχάρι για πρίμ έγινες..
-@*$#@#*%$#@ πατέρα...όρεξη έχεις έτσι;
-Κοίτα χάσε κανένα κιλό...να προσέχεις και φιλιά...
Τώρα τι του λές, μου λές; Σε καλή μεριά ρε πατέρα..
Θυμάμαι τον Θανάση, τον γείτονά μου που μου είπε κάποτε, "άν είναι να γίνω σαν και σένα, καλύτερα ρε να πεθάνω.."
Σάκη, του απάντησα τότε, μη χολοσκάς αγόρι μου, έστι όπως πάς, για εκεί πας..Κάποτε ήμουν κι εγώ σαν και σένα, όπως βλέπεις όμως, εγώ έγινα καλά.
Μιλάμε ο Θανάσης, ήταν όλο κι όλο 52 κιλά, όσο το αριστερό μου πόδι δηλαδή, χωρίς κάλτσα και με κομμένα τα νύχια.
Ρε συ; τον ρώτησα μια μέρα, κουβαλάς κλειδιά απο το σπίτι σου;
"Φυσικά", μου απάντησε..
Γιατί; αφού έτσι κι αλλιώς είσαι σαν τσιγαρόχαρτο, σίγουρα θα χωράς κάτω απο την πόρτα, γιατί κουράζεσαι άδικα; έχουν και κάποιο βάρος όσο να 'ναι τα ρημάδια.
"Μια χαρά είμαι, μου απάντησε, κοίτα εσυ τι θα σου πεί ο γιατρός όταν πας για εξετάσεις.."
Ρε Σάκη, εγώ πήγα στον γιατρό και δεν μου βρήκε απολύτως τίποτε, διότι απο το πάχος δεν περνάγανε οι ακτίνες..εσένα όμως, σίγουρα θα σε έστησε στο παράθυρο όρθιο με κόντρα τον ήλιο στην πλάτη σου, και έτσι διάφανος όπως είσαι, θα βρήκε ακόμη και τι έφαγες..έ;
Γιατί σίγουρα δεν θα σου έβγαλε ακτίνες, απο το φόβο μην εξατμιστείς μαλάκα.
Τελικά, μερικοί "λιγνοί", έχουν περισσότερα κόμπλεξ απο εμάς τους..."γερά χτισμένους"..
Μέχρι και ο Σφακιανάκης έβγαλε τραγούδι για μάς...

"Σώμα μου,
σώμα μου, φτιαγμένο απο..μπετόν!.."


====================================

απο το : http://nikos63.blogspot.com/2008/03/2.html

1 σχόλιο:

ράγες είπε...

Με γεια το νέο λουκ!! Μπήκε η άνοιξη και είπες να ανανεωθείς; φιλιά! Καλά να περνάς!!