Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Οικονομική κρίση και απορίες ???

Τον τελευταίο μήνα που έχει πάρει "φωτιά" το θέμα της οικονομικής κρίσης, παρατήρησα το εξής. Έχουν αδειάσει οι καφετέριες, εκεί που τουλάχιστον στην περιοχή μου έπρεπε να κλήσεις τραπέζι για να βρεις να κάτσεις, τώρα όχι μόνο βρίσκεις αλλά υπάρχουν και πάρα πολλά κενά. Βλέποντας την κατάσταση, είπα στον εαυτόν μου πράγματι τελικά μας χτύπησε η κρίση !!!

Μια βόλτα με τα πόδια στα γύρο στενά που είναι γεμάτα με ταβερνάκια και μεζεδοπωλεία η απορία μου διαλύθηκε. Δεν παίζει κρίση !!! Δεν μπορεί όλα τα φαγάδικα ξαφνικά να γέμισαν και να μην πέφτει καρφίτσα με την δικαιολογία ότι ο καφές είναι ακριβός και δεν μπορώ να βγαίνω αλλά τί ; Μπορείς να κάνεις τον τετραπλάσιο λογαριασμό σε φαγητό;
Και η απάντηση μου ήρθε άμεσα από έναν φίλο... "Δεν έχω να βγαίνω κάθε μέρα για καφέ και να δίνω 4 ευρώ για τον καφέ!!! Έτσι βγαίνω μια φορά την βδομάδα και πάω για φαγητό"

Και αυτή η απάντηση δεν με καλύπτει απόλυτα γιατί στα μεζεδοπωλεία της περιοχής μου που δεν είναι και τα φθηνότερα θα πας μία φορά την εβδομάδα, αν και εγώ τα βλέπω κάθε μέρα γεμάτα, αλλά θα ξοδέψει ότι θα ξόδευες σε μία εβδομάδα εάν έβγαινες κάθε μέρα για καφέ!!!

Και η καταλυτική ατάκα ήρθε σήμερα από έναν φίλο.

"Ο Έλληνας φίλες μου, το sex μπορεί να το κόψει γιατί τα προφυλακτικά κοστίζουν, την μάσα και τον καφέ ΠΟΤΕ !!!"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

οταν ο μαλακας ο ελληνας μαθει να ζει με αυτα που εχει η τσεπη του και οχι με δανεικα, τοτε θα καλυτερεψουν τα πραγματα.

τωρα περναμε κριση, το βλεπω καθημερινα στην αγορα.

ας προσεχαμε, ευχομαι μονο μη χειροτερα