Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Η εκδίκηση των παχουλών στην πασαρέλα


Τα υπερβολικά αδύνατα έως ανορεξικά μοντέλα μήπως βλέπουν την πόρτα τις εξόδου από τις διεθνείς πασαρέλες;

Αυτό αναρωτιούνται κάποιοι, ιδίως μετά τη νίκη της Whitney Thomson που έγινε το πρώτο «παχουλό» μοντέλο που κερδίζει τον διαγωνισμό America'Α s Next Top Model.
H Thompson είναι μόλις 20 χρονών και θεωρείται νούμερο 38-40, ως προς το μέγεθος των ρούχων της. Δεν θεωρείται χοντρή, ούτε καν παχουλή θα λέγαμε εμείς με βάση τα κοινώς αποδεκτά μεγέθη . Είναι πιο αδύνατη από το 34% των Αμερικανίδων της ίδιας ηλικίας, που είναι παχύσαρκες. Συγκριτικά, όμως, με τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα που έχουν κυριαρχήσει στις διεθνείς πασαρέλες, η Thompson θεωρείται παχουλή για τη βιομηχανία της μόδας, κάτι που όπως λέει και η ίδια, το ακούει καθ'Α όλη τη διάρκεια της καριέρας της μέχρι σήμερα.
«Κάποτε πήγα σε ένα πρακτορείο μοντέλων και όλοι με έδειχναν με το δάχτυλο, ενώ πάντα μου έλεγαν ότι αν ήμουν 10 πόντους πιο αδύνατη στους γοφούς θα ήμουνα τέλεια. Δεν συνιστώ σε καμία κοπέλα να υποβάλει τον εαυτό της σε αυτή τη διαδικασία. Εγώ δυστυχώς το πέρασα, αλλά ευτυχώς είμαι εδώ αυτή τη στιγμή μαζί σας και δεν έχω αλλάξει σωματικά,» εκμυστηρεύεται η Thompson.
«Όταν έφυγα για να γυρίσουμε το πρώτο επεισόδιο του America'Α s Next Top Model στο Λος Άντζελες, ήμουν με μία από τις καλύτερές μου φίλες και μου είπε κάποια στιγμή ότι είμαι πολύ χοντρή και ότι δεν θα τα κατάφερνα να προχωρήσω σε αυτό τον διαγωνισμό. Κάθε εβδομάδα που περνούσε και έμενα στον διαγωνισμό ήταν σαν να έλεγα από μέσα μου: Για δες με τώρα, προφανώς δεν είμαστε πλέον φίλες.»
Η Thompson είναι ένα από τα πιο πρόσφατα παραδείγματα μοντέλων που ταράζουν τα νερά στη βιομηχανία της μόδας. Στις αρχές της χρονιάς, η Chloe Marshall έγινε η πρώτη εύσωμη γυναίκα που κατάφερε να προκριθεί στον τελικό για τη διεκδίκηση του τίτλου της Μις Αγγλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: