Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Τα λόγια της Ελένη Καστάνη

- Θα κάνατε και έναν μικρό ρόλο αν σας άρεσε;

«Καλέ, με πολλή χαρά. Δεν έχω τέτοια κολλήματα εγώ. Ποτέ δεν μέτρησα με το μέγεθος τον ρόλο».

- Ναρκισσισμό έχετε; Δείχνετε απενοχοποιημένη με τα κιλάκια σας.

«Οταν δεν ήμουν παχουλή, δεν έβρισκα δουλειά! Είμαι ένας άνθρωπος που μισώ το life style. Αν ήταν να χάσω κιλά, θα το έκανα για τον εαυτό μου, όχι για την εικόνα. Το έχω κατά νου. Αλλά είμαι επιρρεπής στο φαγητό. Είμαι και πολύ καλή μαγείρισσα. Τόσο καλή που θα μπορούσα να κάνω καριέρα».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 03/12/2005

=========================

Το παραπάνω είναι κομμάτι μια συνέντευξης που δόθηκε από Ελευθεροτυπία. Την συγχαίρω για την αυτοπεποίθησή της. Εμένα πάντος το βάρος μου στάθηκε αφορμή να χάσω αρκετές δουλειές...

1 σχόλιο:

μυτιλήνη είπε...

οι παχουλοί άνθρωποι έχουν υπέροχη καρδιά!!!!!να μείνεις όπως είσαι ελένη!!!έτσι μας αρέσεις!!