Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Ευαγγελίας story No 1

Πριν λίγες μέρες αποφασίζω να πάω μια βόλτα στην Ερμού.
με σταματάει κοπελίτσα με μια σακούλα με μικρά πακετάκια και μου
λέει διαλέξτε ένα, μπορεί να κερδίσετε....(διαλέγω..ξέρω που θα πάει το
θέμα...αλλά λέω οκ...μου πετάει και χαμηλόφωνα "με βλέπει η προϊσταμένη")
διαλέγω ένα πακετάκι...μέσα ένα χαρτάκι με το νούμερο "87"
πλησιάζει η "προϊσταμένη", τη ρωτά η κοπελίτσα....τι κέρδισε η κυρία?και
εκείνη απαντά "ααα το 87 είναι μεγάλο δώρο!300 ευρώ δωροεπιταγή σε
όποιο πρόγραμμα αδυνατίσματος!"...σημειώνω γιατί είναι σημαντικό οτι
δεν κοίταξε κάποιο κατάλογο για να δει σε τι αντιστοιχεί το νούμερο 87...
έχει σημασία.....η συνέχεια είναι να με ανεβάσουν πάνω στα γραφεία γνωστού
κέντρου αδυνατίσματος....για να πάρω το δώρο μου....και να αρχίσει φυσικά
το "πιπίλισμα"...η προώθηση προγράμματος......λίγο μετά...ήμουν και σε κακή
διάθεση....απλά σηκώθηκα και έφυγα....αν και ήθελα να βάλω τις φωνές....
και να ρωτήσω....."μα για πόσο βλάκα με έχετε?βγήκα για μια απλή βόλτα..
αλλά εσείς είδατε μόνο "ιδανικό πελάτη".....η δωροεπιταγή φυσικά θα ήταν
μεγάλο ποσό!νομίζετε ότι δεν κατάλαβα ότι το ποσό του δώρου φτιάχτηκε
εκείνη τη στιγμή....και ήταν ανάλογο των κιλών μου....-από αυτή πολλά θα
πάρουμε....!αυτή δεν ήταν η σκέψη?!!ναι αυτή!-δέχομαι ότι θέλεις να κάνεις τη
δουλειά σου.....αλλά μη με περνάς για τόσο ηλίθια!μη με κοιτάς με τόση απέχθεια!
έλεος!"

===========================================================

Εγώ τους τρελαίνω λέγοντάς τους ... "Νομίζεις ότι χρειάζομαι αδυνάτισμα;"... Αυτοί ντρέπονται και με αφήνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: