Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Εργασία...

Το θέμα της εργασίας είναι άλλος τομέας που πονάει. Πριν αρχίσω να εργάζομαι στην τωρινή μου δουλειά, δούλευα σαν καθηγητής μέσης εκπαίδευσης σε φροντιστήρια και παράλληλα σε διάφορε εταιρείες πληροφορικής σαν προγραμματιστής αφού αυτό ήταν το αντικείμενό μου και ειδικότερα στα multimedia.

Και στους δύο κλάδους και στις εταιρείες δηλαδή αλλά και στα φροντιστήρια έχανα συνεχώς δουλειές λόγω εμφάνισης… καλύτερα λόγο βάρους !!!

Θυμάμαι σε ένα φροντιστήριο που το κριτήριο πρόσληψης όπως στα περισσότερα είναι κατά βάση η γνώσεις σου και το κατά πόσο έχεις μεταδοτικότητα μου είπε… (σημείωση: τότε είμαι γύρο στα 100 κιλά) «Καλά με τέτοια εμφάνιση πως περιμένεις να κάνεις μάθημα; Αλήθεια στα προγενέστερα φροντιστήρια που έκανες μάθημα δεν σε κορόιδευαν τα παιδιά;» Τον τύπο δεν θα τον χαρακτήριζα φροντιστηριούχος αλλά αλήτη !!!

Σε μια εταιρεία παραγωγής multimedia τίτλων που χρησιμοποιούσαν το πρόγραμμα που ήξερα και εγώ (σημείωση: το πρόγραμμα αυτό έχει μια ιδιαίτερη γλώσσα προγραμματισμού που την ξέρουν ελάχιστη στην Ελλάδα, ένας από αυτούς είμαι και εγώ) με απέρριψε αρχικά γιατί ήμουν πληθωρικός όπως είπε άρα και νωχελικός. Τελικά προσέλαβε κάποιον άλλο που δεν ήξερα καν την γλώσσα αλλά θα τα έκανε όλα από το γραφικό περιβάλλον του προγράμματος. Όσοι έχουν ασχοληθεί ξέρουν ότι δεν γίνετε… Τελικά γύρο στον μήνα με ξανά πήρε τηλέφωνο να μου πει ότι τελικός με χρειάζεται και όταν βγήκε το project μου είπε «δεν θα πίστευα πως εσείς οι χοντροί κάνετε τόσο καλή δουλειά».

Βρέ μπας και είμαστε καμία ιδιαίτερη ράτσα και δεν το ξέρουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: