Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Οι μικροί καθημερινοί μας ρατσισμοί...

http://tistrellis.pblogs.gr/2007/10/oi-mikroi-kathhmerinoi-mas-ratsismoi.html

Απο αυτό το url κρατάω μόνο το παρακάτω ...

Αγαπούσα παντα τους χοντρούς ανθρώπους, η αγκαλιά τους ηταν μεγάλη και ζεστή σα μαξιλάρι, τα μάγουλά τους ρόδινα και το χαμόγελο τους πλατύ και ζεστό... Ακομα κι αν ποτέ μου δεν είχα προσέξει τα περιττά τους κιλά, οπως με τη φιλη μου, η παρουσία τους σε ενα χωρο με ηρεμούσε και με εκανε να νιώθω ασφάλεια και ζεστασιά... Ποτε μου δε σκέφτηκα οτι ισως η δική μου λιπόσαρκη παρουσία θα μπορουσε να τους κάνει δυστυχισμένους... Χρειάστηκα μια αίτηση ασφάλισης, έναν αχώνευτο ανθρωπο ανεξαρτήτως κιλών, μια εκπομπή στην τηλεόραση κι ένα αρθρο για να τα συνδέσω... Και να νιώσω τοσο έντονη την αναγκη να ζητήσω για ολους μας μια συγγνώμη...

... τα υπόλοιπα με λυπούν, με στεναχωρούν με κάνουν να πονάω… Ναι έτσι αισθάνομαι και εγώ, σαν την κοπέλα με το μαρούλι !!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα και καλωσήρθες στην μπλογκόσφαιρα! μόλις βρω λιγάκι ελεύθερο χρονο θα κάτσω να σε διαβάσω με την ησυχία μου, αλλά εν πρώτοις ήθελα να σου πω ότι χαίρομαι που έφτιαξες το μπλογκ σου.
φιλιά πολλά :)

Unknown είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΠΟΛΥ ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ....ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ...ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ...ΑΓΑΠΗ!!!!

Ανώνυμος είπε...

agorara mou petsa petsa eisai!

Ανώνυμος είπε...

www.nakedsides.wordpress.com(to diko mou blog)