Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2007

Μια mini παρουσίαση !!!

Και κάπου εδώ νομίζω ότι θα πρέπει να αυτό συστηθώ…
Κάποιοι φίλοι με φωνάζουν με το υποκοριστικό Πρέσβης… είμαι 29 ετών, δημόσιος υπάλληλος. Και κατά αυτή την κοινωνία έχω κάνει ένα έγκλημα… Είμαι παχύσαρκός! Είμαι 130 κιλά, στρουμπουλό θα με χαρακτήριζα εγώ, μου είναι ακουστικά ποιο ωραίος όρος. Γι’ αυτό το τρομερό έγκλημα λοιπόν που έχω κάνει δέχομαι καθημερινά ένα ρατσισμό που μετά από τόσα χρόνια (παχουλός είμαι από το γυμνάσιο περίπου…) δεν του δίνω και πολύ σημασία αλλά μέσα μου, υ ψυχή μου καίγετε σε κάθε πικρόχολο σχόλιο. Νομίζω ότι όλοι οι στρουμπουλούλιδες σαν εμένα το έχουν βιώσει και νιώθουν αυτό που περιγράφω….

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΑΣΑΡΚΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΥΜΠΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΡΕΛΛΗ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΑΜΕ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!ΠΕΡΝΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!
"ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ"