Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Ερώτηση τσιλιμπίθρα... - Απάντηση γεματούλη...

Ερώτηση:
Θελω να παχύνω, το ξέρω οτι θα με κράξουν αρκετοί ρε παιδιά άλλα είμαι 23 και αρκετά αδυνατος ειμαι και ψηλός και δε μου αρέσω καθόλου , διακρίνω ενα μικρό κόμπλεξ άλλα το αποδέχομαι υπάρχει καμιά δίαιτα για να παχύνω πάντα είχα αυτήν την απορία με νιώθει κανένας άλλος αδύνατος ρε παιδιά είμαι 1,83 και 60 κιλά τα φώτα σας...

Απάντηση:
να βρεις κοπελα που να μαγειρευει καλα... και να σε πλακωσει στα παχυντικα... χωρια που μου περισευουν μερικα κιλακια... να στα στειλω με μαιλ ????

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα και σήμερα :)
να του πούμε του φίλου αδύνατου να προσέχει διότι αν αρχίσει την προσπάθεια να πάρει κιλά, όταν θα αλλάξει ο μεταβολισμός του αργότερα δεν θα μπορεί να αλλάξει διατροφικές συνήθειες...
Ό,τι και να κάνει όμως, να το γλεντήσει με την καρδιά του χε χε

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ TSILIMPITHRA ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΙΤΑ ΝΑ ΠΑΧΥΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 1.75 ΚΑΙ 55 ΚΙΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ..ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΑ! ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ..ΒΑΡΟΥΣ!