Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2007

Απορία για τις γυναίκες

Αν ψάχνει κάποιος άνδρας να δει τι αρέσει στις γυναίκες, προκειμένου να τα πηγαίνει καλά σε αυτό τον τομέα της ζωή του, τότε κάηκε !!! Στην προσωπική μου ζωή, όσες γυναίκες ποθούσα πολύ, αυτές με συμπαθούσαν μόνο ως φίλο, και πάντα έβαζα πολλές θερμίδες με τις εκάστοτε λιπαρές χιλόπιτες που έτρωγα !!!

Έψαχνα να δω τι φταίει...Δε ξέρω ακόμα και τώρα, παρά το γεγονός ότι προσέχω το ντύσιμό μου, αθλούμαι, οδηγώ ακριβό αυτοκίνητο και θεωρώ τον ευαυτό μου απλό (εμφανισιακά) άνδρα, όπως άλλωστε είμαστε οι περισσότεροί μας, και παρά το γεγονός ότι έχω μόνιμη δουλειά και καλό οικονομικό background !!!

Το σίγουρο πάντως είναι ότι η εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση και το ΧΡΗΜΑ ανέκαθεν μαγνήτιζε τις γυναίκες. Αυτό πάντως που ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕ, ήταν το γεγονός ότι πολλοί μετριοι άνδρες (παχουλοί, αθυρόστομοι, κακόγουστο ντύσιμο, μέτριο αυτοκίνητο) με χαμηλό εισόδημα, συνοδεύουν ενυπωσιακές γυναίκες !!!

Έτσι και εγώ, δε συμβιβάζομαι με μια μέτρια γυναίκα. Έχω γίνει εγωιστής. Θέλω κάτι καλύτερο, προκειμένου να εξισώσω τις διαφορές ανάμεσα στην ομορφιά της γυναίκας που ακόμα αναζητώ και τη μόνιμη δουλειά μου, και περιουσία όπου έχω την τύχη να διαθέτω.

Προτιμώ να είμαι μόνος, παρά με μια μέτρια γυναίκα !!! Πράττω σωστά; Ποιά είναι η άποψη σας;

=======================================

Το άρθρο γράφτηκε από τον χρήστη: Stra stratos7777@mail.gr στο www.in2.gr

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟΥ 'Η ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΒΙΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ;ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ;

Ανώνυμος είπε...

Όταν λες "μέτρια" γυναίκα , τι εννοείς ;
Μέτρια , σε τι ;

Παχουλός... είπε...

Silia θα πρεπει να ρωτησουμε τον Στρατο που το εγραψε, δεν ειναι δικο μου αρθρο... Τι σημαινει μετριος ???

Ανώνυμος είπε...

H SILIA ΈΚΑΝΕ ΣΩΣΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ τι εννοεί γιατί για κάποιον μέτριο μπορεί να σημαίνει δίμετρη ...με τέλειες αναλογίες....κ.τ.λ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα λεφτά δεν είναι το παν... Και όποιος κοιτάει αυτά, είναι πολύ μικρός και άδειος στην καρδιά... Μεγαλύτερο ελάττωμα για μένα η άποψη του στράτου για το χρήμα και το τι ζητάει στην ζωή του βάση αυτών που διαθέτει, παρά τα όποια παραπανίσια κιλά του... Και όσο για τις γυναίκες που βλέπει με όχι και τόσο όμορφους άντρες, είναι πολύ πιθανό να είναι μαζί τους για την προσωπικότητα τους και όχι για τα λεφτά τους...

If...ιγένεια είπε...

Δεν έχω καταλάβει καλά μάλλον.. Τι θα πει μέτρια γυναίκα? Μέτρια στην εξωτερική εμφάνιση? Δηλαδή θέλεις μια γυναίκα σούπερ μοντελάκι?:P

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΛΕΦΤΑ..ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ..ΛΕΠΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΡΔΙΑ ΞΕΡΕΙΣ
..Ν' ΑΓΑΠΑΣ...ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ (ΟΧΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ)ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ Ή ΟΠΟΙΑ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ!