Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Γιατί είναι έτσι ο Άγιος Βασίλης;

Σερφάροντας στο internet και διαβάζοντας κάποια blog έπεσε στο μάτι μου η ερώτηση ενός παιδιού που ρώταγε... "Γιατί είναι έτσι ο Άγιος Βασίλης;", γιατί είναι χοντρός με μούσι ???
Οι απαντήσεις ήταν διάφορες, όπως ότι τα λευκά μακριά γένια αντιπροσωπεύουν τα χρόνια του και την αγιοσύνη μιας και τους αγίους τους έχουμε συνηθίσει γενειοφόρους! Όσο το γιατί είναι στρουμπουλός υπήρχαν διάφορες απαντήσεις του στιλ από τα πολλά γλυκά που τρώει πηγαίνοντας σε κάθε σπίτι κλπ. αλλά υπήρχε και μία που με εντυπωσίασε. Απάντησε κάποιος λοιπόν ότι ο Άγιος Βασίλης είναι χοντρούλης γιατί είναι καλός !!! Δεν ξέρετε ότι οι χοντροί άνθρωποι είναι καλοί συνέχισε...
Με έβαλε σε σκέψεις γιατί κάπου το έχει ξανά πάρει το αυτί μου αυτό, πώς έχει γίνει και έχουμε συνδέσει την κοιλίτσα με την καλοσύνη ;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΚΟΙΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ...ΣΩΣΤΟ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΦΗΜΕΣ...ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ....!ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ..ΓΥΑΛΙΑ!(((((ΟΠΩΣ ΦΟΡΑΩ ...ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΈΧΩ ΜΥΩΠΙΑ ΟΜΩΣ...)