Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

Τα γυαλιά ηλίου

Ο ουρανός, ο ήλιος και η θάλασσα βάφτηκαν απο τον Θεό με χρώματα που μπορούμε όλοι να τα δείχνουμε και να λέμε η θάλασσα είναι τυρκουάζ, ο ήλιος είναι κίτρινος σαν μπανάνα, ο ουρανός γαλανός. Τα γυαλιά ηλίου είναι τρομερά, σκέφτηκα γιατί αλλάζουν όλα αυτά και κρατάνε όσους τα φοράνε σε απόσταση.

( Αλήθεια πόσες φορές όλοι δεν έχουμε κρυφτεί πίσω απο ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου ;)

=============================

Το απόσπασμα είναι απο το βιβλίο"Στην χώρα των ανδρών" το οποίο είναι απο τα περιγραφικότερα βιβλία που έχω διαβάσει.
Το βιβλίο μου το χάρισε η φίλη μου η Λία για την γιορτή μου. Σε ευχαριστώ Λία !!!

5 σχόλια:

ράγες είπε...

Επειδή από λογοτεχνία έχω πολλά αγαπημένα, σου παραθέτω μερικούς στίχους από τη Σονάτα του Σεληνόφωτος του Γιάννη Ρίτσου. Είναι από τα αγαπημένα μου ποιήματα...

Θα καθίσουμε λίγο στο πεζούλι, πάνω στο ύψωμα,
κι όπως θα μας φυσάει ο ανοιξιάτικος αέρας
μπορεί να φανταστούμε κιόλας πως θα πετάξουμε,
γιατί, πολλές φορές, και τώρα ακόμη, ακούω το θόρυβο του φουστανιού μου,
σαν το θόρυβο δυο δυνατών φτερών που ανοιγοκλείνουν,
κι όταν κλείνεσαι μέσα σ’ αυτόν τον ήχο του πετάγματος
νιώθεις κρουστό το λαιμό σου, τα πλευρά σου, τη σάρκα σου,
κι έτσι σφιγμένος μες στους μυώνες του γαλάζιου αγέρα,
μέσα στα ρωμαλέα νεύρα του ύψους,
δεν έχει σημασία αν φεύγεις ή αν γυρίζεις
ούτε έχει σημασία που άσπρισαν τα μαλλιά μου,
(δεν είναι τούτο η λύπη μου - η λύπη μου είναι που δεν ασπρίζει κ’ η καρδιά μου).
Άφησε με να ‘ρθω μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

"ραγες" είσαι πολύ φιλοσοφημένη αυτή η παρέα τελικά κρυβει πολλές εκπλήξεις συγχαρητήρια σε όλους που δεν ντρέπονται να δείχνουν κομμάτια του εαυτού τους χωρις ταμπού και μικροπρέπειες...να στε πάντα καλά και συνεχίστε έτσι....!

ράγες είπε...

φιλοσοφημένη εγώ; Θα κοκκινίσω...

Ανώνυμος είπε...

χρόνια σου πολλά λοιπόν, καλοδιάβαστο :)

Ανώνυμος είπε...

Ναι "ραγες" γιατι κοκκινίζεις;Η αληθεια είναι....δείχνεις κ ευαίσθητο άτομο με πολλές εκπλήηηξεις στο χαρακτήρα σου!!φιλιά να περνάς καλά!!!!