Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Α...!!! Εσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα !!!

Παραμένοντας λοιπόν με αυτή την παρέα που ανέφερα στο προηγούμενο post στην ίδια καφετέρια (εμένα συγκεκριμένα ο κώλος μου πιάστηκε, όχι επειδή είναι φαρδύς αλλά τόση ώρα βρε παιδί μου καθιστός ) η συζήτηση περί σχέσεων είχε φουντώσει, είχαμε γίνει 2 αντίπαλα στρατόπεδα (όχι αγόρια - κορίτσια αλλά όλοι τους και εγώ).
Εγώ εμένα ότι είμαι πολύ ρομαντικός και ευαίσθητος και θέλω να το βγάζω προς τα έξω, να το δείχνω, να κάνω πράξεις, να λέω στον άλλο ότι τον αγαπώ κάθε στιγμή και λεπτό. Έπεσαν να με φάνε, και τι είναι αυτά που λες και γι' αυτό δεν στεριώνεις και καμιά και λοιπά... Το τι άκουσα δεν λέγετε. Μέχρι και μια διπλανή κοριτσοπαρέα συμφώνησε ότι έτσι είμαι δεδομένος και δεν με θέλουν.

Και εγώ ρωτώ ! Γιατί να μην είμαι έτσι; Και αν δεν είμαι έτσι; δεν θα παριστάνω κάποιον άλλο; Δεν θα ζούμε και εγώ και η σχέση ένα ψέμα? Και αν πρέπει να παριστάνω κάποιον άλλο γιατί να τα έχει μαζί μου και να μην τα έχει κατευθείαν με αυτόν τον άλλο. Και εγώ τι θα γίνω εγώ, θα καταπιέζομαι γιατί η άλλη τα έχει με εμένα αλλά στην πραγματικότητα δεν θέλει εμένα αλλά κάποιον άλλο?

ΟΧΙ - ΟΧΙ - ΟΧΙ !!! Επιμένω να θέλω να είμαι ο Αντώνης, ο ρομαντικός, αυτός που δεν θα φοβηθεί να κλάψει όταν συγκινηθεί. Και σε μια τελική μου αρέσει να είμαι ούφο όπως με χαρακτήρισε μια φίλη. ( Με είπε έτσι γιατί της είχα πει ότι με μια σχέση που είχα κάποτε, την έπαιρνα στην αγκαλιά μου μέχρι να κοιμηθεί και κοιμόμουν μετά... Τόσο εξωγήινο είναι ???)

4 σχόλια:

ράγες είπε...

Γύρω μου βλέπω κόσμο_άντρες και γυναίκες μόνους, να λένε το ίδιο πράγμα:βαρεθήκαμε τις ξεπέτες, θέλουμε κάτι σοβαρό, ρομαντικό να αράξουμε κτλ
όλοι λένε το ίδιο και όλοι είναι μόνοι. τελικά τι θέλουμε;
Και τώρα φιλοσοφώ( τρομάρα μου): τι θα πει να βρεις το άλλο σου μισό;Κι αν σου αντιστοιχούν πολλά μισά; Κι αν το άλλο σου μισό βρίσκεται σε Αζερμπαϊτζάν μεριά πως θα το συναντήσεις; κι αν για σένα δεν υπάρχει άλλο μισό;ποιος φυσικός νόμος/θεός/μοίρα/τύχη ορίζει αν θα το βρεις κάποτε;

Αυτά τα λίγα! Θα επανέλθω

Katrina είπε...

Min Masas Antonaki mou! A sihtir diladi, ginane oloi skliroi kai di8en! Ama sou goustarei esena na eisai romantikos magkia sou vre aderfe! Makari otan eimouna stin zita gia sxesi na mou tuxaine enas tetoios anti gia ta vlamena pou pigaina kai evriska. O antras mou mou eipe oti me agapa apo tin proti kiolas evdomada kai mia xara sxesi kaname kai panteftikame kai eimaste mia xara. To pan stin sxesi einai i ilikrinia, an nio8eis pragmatika erotevmenos pesto na paei to paliampelo! Giati na paizeis paixnidia? Den ksero poso xronon eisai ala an eisai pano apo 20 den xreiazetai na upokrinesai, afta einai gia ta pitsirikia. Kai to xiraki na tis kratas kai agkalitsa na tin pairneis kai glikologa na tis les, ligo romantismos den vlaptei. Kanto an to nio8eis. An den to nio8eis min kaneis tipota.

Ανώνυμος είπε...

Σαν να έγραψα εγώ το κείμενο!! Οι απόψεις μας ταυτόσημες φίλε!!!
Μην αλλάξεις..! Και γω μαζί σου!!

Συμφωνώ και με τα σχόλιο της katrina.

Λεωνίδας

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΚΑΡΔΙΑΚΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.. ΙΣΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ ΛΙΙΙΓΟΙ!ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ Katrina ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!