Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Η... έρευνα της βδομάδας

Οι περισσότεροι άντρες εκφράζουν την αγάπη τους όχι υπό το φως των κεριών, αλλά υπό το διακριτικό φωτισμό της εσωτερικής λάμπας του αυτοκινήτου τους. Αυτό τουλάχιστον κατέδειξε η έρευνα μιας ιταλικής τηλεοπτικής εκπομπής: Το 39% όλων των ερωτηθέντων γυναικών δήλωσαν ότι μέσα σε αυτοκίνητο πληροφορήθηκαν για πρώτη φορά τα βαθιά αισθήματα των συντρόφων τους. Πολύ λιγότερο ποσοστό συγκέντρωσαν πιο κλασικά μέρη, όπως εστιατόρια (25%) ή μπαρ (17%).

======================

Έχω σπάσει το κεφάλι μου να θυμηθώ πού έχω κάνει εγώ ρομαντικές προτάσεις και δεν μπορώ. Πάντως έχω μια αγάπη για "κουλά μέρη"... και σε "κουλές στιγμές" !!!

3 σχόλια:

ράγες είπε...

Τι έγινε; τα βλέπεις όλα μαύρα και άραχνα και " μαύρισες" το μπλογκ;

Never-nobody-nothing είπε...

Asxeto alla Απιστευτο

http://potekaneistipota.blogspot.com/2008/01/blog-post_24.html

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΣ...ΑΛΛΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ...ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΞΙΤΗΛΟ ..ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!