Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

Σακάκια... και άλλα ψώνια...

Βγήκα και εγώ λυγερός και κορδωμένος για τα καθιερωμένα ψώνια των εορτών και με την επιθυμία μετά από πολλά χρόνια να αγοράσω ρούχα για εμένα. Οπλίστικα με πολύ κουράγιο να αντιμετωπίσω κάθε κακοκεντριχή υπάλληλο και βγήκα στις βιτρίνες. Προς έκπληξή μου είδα πλέον΄αρκετές βιτρίνες που σημειωτέων έκραζαν τους παχουλούς παλιότερα να έχουν μεγάλες ανακοινώσεις που έγραφαν "διαθέτουμε και XXXL". Χιχί χαμογέλασα... η εκδίκηση του χοντρού !!! Πέρασαν πολλές σκέψεις από το μυαλό μου, άλλες καλές άλλες άσχημες.. Ήθελα να πάρω μερικά πουκάμισα και κάνα δυο σακάκια να κυκλοφορώ και εγώ πέον λίγο σουλουπωμένος μιας και είμαι παιδί της παντρειάς, μπας και στραβωθεί καμία κοπελιά και φτιάξω και εγώ την ζωή μου... Αποτελέσματα και συμπεράσματα μετα από ένα τριήμερο ταξίδι στις βιτρίνες για εξοπλισμό γκαρνταρόμπας:
α. Τα περισσότερα μαγαζιά ον και έβαλαν XXXL ακόμα σε αντιμετωπίζουν σαν εξωγήινο πλάσμα
β. Στα περισσότερα από αυτά τα μαγαζιά η ποιότητα και τα σχέδια ήταν μάλλον για ταυλανδη και όχι για Ευρώπη
γ. Στα μαγαζιά που είναι εξειδικευμένα για παχουλούς θα πλήρωνα ένα σακάκι όσο 2 κουστούμια
δ. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα αξιοπρεπής επιχειρήσεις, μαγαζιά που ίσως δεν κάνουν μπαμ πάνω σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους που σκίζονται στην κυριολεξία να σε εξυπηρετήσουν, και έχουν και σχέδια, και ποιότητα και τιμές! Ευχαριστώ κύριε Ντίνο !!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ ΝΤΥΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ..ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ...ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΜΠΟΡΟΙ.....!!!