Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008


Λάμψη και άρωμα από...Φεστιβάλ Κανών σκόρπισαν χθες το απόγευμα στο Χίλτον ο ηθοποιός Ζεράρ Ντεπαρντιέ και οι Βανέσα Χέσλερ και Αντριάνα Καρεμπέ, μοντέλα και οι δύο, που κρατούν μικρούς ρόλους στην κωμωδία «Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

«Ο Οβελίξ είναι κωμικός χωρίς να το θέλει. Αστείος και χοντρός, όπως είμαι και εγώ στην πραγματικότητα. Προτιμώ να είμαι σαν τον Οβελίξ παρά να με τραβάνε φωτογραφία», σχολίασε με αφοπλιστική ειλικρίνεια ο σταρ του γαλλικού σινεμά για την ενσάρκωση του καλοκάγαθου γίγαντα από το πολυαγαπημένο κόμικς των Ρενέ Γκοσινί και Αλμπέρ Ουντερζό. «Ο Οβελίξ είναι ντροπαλός, δεν έχει καμία σεξουαλικότητα» συνέχισε.

«Δεν ξέρει το κακό...πιστεύει ότι η δύναμή του είναι μέσο επικοινωνίας. Εχει τύχη, κάτι που τον καθιστά κάποιες φορές έξυπνο».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

EΓΏ ΦΙΛΕ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΙΑΖΩ ΣΤΟΝ....ΑΣΤΕΡΙΞ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ανεξαρτήτως ΒΑΡΟΥΣ κ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!