Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

email απο την φιλη μου την Λία

Χοντρούλη, Είμαι σίγουρη ότι το blog σου θα γίνει σίγουρα διάσημο μέσα σε λίγο καιρό. Σκέψου μόνο ότι τουλάχιστον το 50% των Ελλήνων τα 'χει τα κιλάκια του.

Φυσικά δεν θα μπορούσα να αποτελώ εξαίρεση, καθότι όταν νευριάζω ορμάω στις σοκολάτες, χωρίς φόβο( για θερμίδες) και πάθος. Το ξέρω κάνω κακό στην υγεία μου, αλλά εσένα τι σε νοιάζει; Άσε με να τον πάθω τον διαβήτη! Τι φοβάσαι; Μη σου επιβαρύνω το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τη νοσηλεία μου; Αφού καθημερινά σε κλέβει το κράτος…

Φυσικά και έχω κάνει δίαιτα. Η μάλλον- διόρθωσε το- δίαιτες. Έχω χάσει, έχω ξαναπάρει,κτλ. Αν δεν έχανα το χρόνο μου με το να μετράω θερμίδες και να ζυγίζω γεύματα, ίσως να είχα εφεύρει το διαστημικό λεωφορείο ( Σελήνη- Άρης- Πλατεία Ελευθερίας), και τώρα να ήμουν μία χοντρή-βεβαίως- αλλά κομμάτι πιο πλούσια και διάσημη.

Φυσικά και έχω απογοητευτεί πολλές φορές. Και το χειρότερο είναι όταν η αμφισβήτηση προέρχεται από την οικογένειά σου! Αν λες ότι είσαι απογοητευμένος από την στάση των άλλων απέναντί σου, τότε δεν δικαιούσαι να το μιλάς( με την καλή έννοια που λέει και ο Ψινάκης). Φαντάσου να ήσουν γυναίκα! Που η ομορφιά μετράει περισσότερο; Ε και όσο να 'ναι ένας άντρας με καλό αμάξι και στομάχι συγχωρείται, ενώ μία γυναίκα με κυτταρίτιδα και βίλα ποτέ!!!

Αυτά τα λίγα!! Θα επανέλθω!!!

ΥΣ: το δικό μου blog είναι το www.prosoxi-keno.blogspot.com

============================================

Απλός άψογη ... δεν χρειάζεται σχολιασμό !!!
Hot Tip : επίσκεψη στο blog της Λίας ...

Thanks Λία !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: