Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Δεν ξέρω τι προσδοκώ

- Πολλοί διαβάζοντας αυτό το blog βιάστηκαν να με κατηγορήσουν ότι είναι ένα ρατσιστικό blog. Αν αυτό τους έβγαλε τότε σίγουρα έχω πρόβλημα επικοινωνίας και τους ζητώ συγνώμη.


- Κάποιοι άλλοι μου είπαν ότι δεν σέβομαι τον ευ ατόν μου και τον καταρρακώνω.
Ίσως, μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν τον σεβόμουνα, έβαζα πάντα μπροστά τους άλλους και την γνώμη τους. Κάνοντας ένα πρώτο βήμα παραδεχόμενος κάποια πράγματα και βγαζοντάς τα στην φόρα πιστεύω οτι έχουμε αρχίσει μια σχέση αλληλοσεβασμού.

- Μερικοί φίλοι και ένας άλλος άνθρωπος ο οποίος με γνώρισε απο κόντα μου είπε ούτε λίγο ούτε πολύ οτι απο το blog βγάζω στον κόσμο οτι είμαι ένας χάλιας... εμφανισιακά τουλάχιστον ενώ δεν είναι έτσι !!!
Τι να κάνω όταν έτσι αισθάνομαι, δεν βγήκα να πλασαριστώ για κουκλί αλλά να μοιραστώ μαζί σας τα προβλήματα μου.

Κρίση με έπιασε.. ίσως η πολύ μοναξιά... δεν θα σας ξανά πρήξω με τα δικά μου !!!

2 σχόλια:

Ναταλία είπε...

Καλώς όρισες....
Μην ξεχνάς πως το μπλογκ είναι δικό σου...
Γράφε όπως νοιώθεις και δεν χρειάζεται να δικαιολογείσαι σε κανέναν...

Καλώς όρισες στο κλαμπ...

Μια παχουλή ακόμα!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

..κάνε δουλειά σου...όποιος θέλει διαβάζει και όποιος δε θέλει δε διαβάζει. Εάν εσύ αναφέρεις ως πρώτο πράγμα τα κιλά σου...πρέπει εμείς οι υπόλοιποι να αναρωτηθούμε το γιατί.