Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

Η εκδίκηση της χοντρής

Τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά βλέπω αφρατούλες παρουσιάστριες να γεμίζουν την οθόνη με το μπρίο και την τσαχπινιά τους.

Η αλήθεια είναι ότι αν και υπήρξα χοντρή ποτέ δεν κατάφερα να νοιώσω όπως αυτές οι γυναίκες.

Μέχρι τα 14, όταν και έπαθα την πρώτη κρίση μου, ήμουν ένα φυσιολογικότατο παιδί. Πάντα 10 κιλά με 15 κιλά κάτω από το ύψος μου, όχι στέκα, με σώμα γυμνασμένο. Ήμουν από τις τυχερές γυναίκες όπως φάνηκε και στο μέλλον, γιατί το όποιο πάχος στο σώμα μου ήταν ομοιόμορφα κατανεμημένο. Βλέπεις ο παντοδύναμος Δίας, δεν είχε σκεφτεί ότι θα με βρουν τα φάρμακα σε κάποια στροφή το δρόμου...

Η συνέχεια στο http://nemertes.wordpress.com/2007/03/05/
διαβάστε το αξίζει !!!


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όλοι έχουμε περάσει από παρόμοιες καταστάσεις..εγώ μέχρι τα 12 ήμουν ένα κανονικό παιδί και λιγο παραπάνω από τα κιλά μου τώρα πέρνω κιλά μόνο στα αφτιά...γι αυτό ...δεν φαίνόνται....!χαχα!!!