Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Είσαι μαλάκας !!! Με είπαν ...

Προχτές είχα βγει με μια παρέα για ένα καφεδάκι. Στην παρέα υπήρχαν αγόρια και κορίτσια και είχαμε ξεκινήσει μια συζήτηση περί σχέσεων και πάνω στην συζήτηση είπα ότι εφόσον από πλευρά δουλειάς είμαι τακτοποιημένος, σπίτι έχω, αν μου κάτσει μια σοβαρή σχέση θα την προχωρήσω και για γάμο !!! Όλοι με μια φωνή με έκραξαν και μου είπαν ότι είμαι μαλάκας !!!

(Προσοχή! Δεν είπα ότι όποια βρω μπροστά μου θα την παντρευτώ ούτε ότι έγινε αυτοσκοπός της ζωής μου. Αν κάτσει κάτι σωστό και σοβαρό είπα)

Ρε λες να είμαι και να μην το έχω πάρει πρέφα ;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

...και καλα σου ειπαν.. ακου γαμος. που ζεις ρε, στο μεσαιωνα?
γλεντα τη ζωουλα σου αγορι μου, μην πας να βαλεις χαβα στο κεφαλι σου. παμε και κανα γυμναστηριο, να χασουμε κανα κιλακι και να τα κανουμε ολα π@@@@@α!!!!